"klient nasz pan"

201. Data: 2016-02-26 21:11:23

Temat: Re: "klient nasz pan"
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak ze skutecznością, ale oferowane są i takie:
>
> http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php?products_id
=10324

Że działają, to da się tu czasem zauważyć.

Ewa

202. Data: 2016-02-26 21:12:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2016 o 19:08, XL pisze:

> Może u Ciebie nie miały czego "dawać". U mnie dają. Całą bliższa i dalsza rodzina
stosuje, nawet najwięksi sceptycy przyznali, że działa. Ale cóż, jak się uprzesz, to
proszę bardzo, wal antybiotykiem w wirusy, a potem krzycz, że antybiotyk g... dał -
identycznie jak z homeo :->

Nie znasz innych możliwości? To trudno, wal se.

Ewa

203. Data: 2016-02-26 21:13:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2016 o 20:41, XL pisze:
> Co tam ja, stara Autosugestia :-> Maleńkie dzieci, roczne, kilkuletnie
> - te to dopiero się, kurczę, potrafią auto-zasugerować i
> placebo-doświadczać!

Maleńkie dzieci, zwłaszcza te roczne, doświadczenia swe opisują ustami
swych wierzących mamuś.
Na moje dziecko maleńkie też nie działało.

Ewa

204. Data: 2016-02-26 21:16:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-26 19:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

> [...]
proszę bardzo, wal antybiotykiem w wirusy, a potem krzycz, że antybiotyk g... dał -

95,SUKCESY.html

No ale żeby się musieć GWnianym forumem wspierać?

205. Data: 2016-02-26 21:18:13

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 lutego 2016 20:51:41 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
producentów/pośredników/dystrybutorów żywnościjest chorobą.

> na razie to przedstawiasz twoją paranoiczną wiarę w niepodparte niczym
> teorie spiskowe i alergię na fakty

O - na jakie "fakty"?

206. Data: 2016-02-26 21:49:28

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

producentów/pośredników/dystrybutorów żywnościjest chorobą.

> O - na jakie "fakty"?

czyli potwierdzasz teorie spiskowe. Dziękuję

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

207. Data: 2016-02-26 22:01:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maleńkie dzieci, zwłaszcza te roczne, doświadczenia swe opisują ustami
> swych wierzących mamuś.
> Na moje dziecko maleńkie też nie działało.

Łe... a ja cieszyłam się już, że homeopatia wpływa też na rozwój
piśmiennictwa u niemowlaków...

208. Data: 2016-02-26 23:52:28

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 lutego 2016 21:13:45 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Maleńkie dzieci, zwłaszcza te roczne, doświadczenia swe opisują ustami
> swych wierzących mamuś.

Żenująca jesteś.

209. Data: 2016-02-26 23:53:23

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 lutego 2016 21:52:29 UTC+1 użytkownik masti napisał:

producentów/pośredników/dystrybutorów żywnościjest chorobą.

> czyli potwierdzasz teorie spiskowe. Dziękuję

Podaj te "fakty", zamiast lawirować.

210. Data: 2016-02-27 00:09:14

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

producentów/pośredników/dystrybutorów żywnościjest chorobą.

> Podaj te "fakty", zamiast lawirować.

jak ładnie robisz unik, Masz już te badania potwierdzające sól w cukrze?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Re: wafle tradycyjne
Re: wafle tradycyjne
Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.