"klient nasz pan"

221. Data: 2016-02-27 14:57:04

Temat: Re: "klient nasz pan"
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2016 o 12:40, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Twoje niemowlaki są głupie, niedorozwinięte.
> XL-kowe niemowlaki nie są niemowami :-)

I wystarczyło, że zostały dotknięte łaską cytowania. ;)

Ewa

222. Data: 2016-02-27 17:30:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> [...]
=10324

> Paczka suszonych śliwek tańsza i też zadziała ;-)

Żeby tylko nie rozcieńczyć zbytnio. Efekty mogą przewyższyć oczekiwania.

--
Jarek

223. Data: 2016-02-27 23:04:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A wszystko to w ramach walki z koncernami farmaceutycznymi, he he.

Pleciesz. Oscilloccocuum robi "Pani Baba" w kuchni przecież... :-)

224. Data: 2016-02-27 23:13:29

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 00:12:16 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
producentów/pośredników/dystrybutorów żywnościjest chorobą.

> jak ładnie robisz unik,

Ależ nic z tych rzeczy - przecież proszę o uściślenie zarzutów, żeby się do nich
dokąłdnie ustosunkować.
To Ty robisz uniki.

> Masz już te badania potwierdzające sól w cukrze?

Są mi niepotrzebne, bo nikogo nie mam zamiaru przekonywać. Piszę po prpstu, co JA
uważam i mam do tego prawo.

225. Data: 2016-02-27 23:14:05

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 02:21:32 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> "XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Kituś, przecież wszyscy wiedzą że Ciebie nic od homeopatii nie odstraszy.
> A więc kupuj, płać i ciesz się efektem placebo - ile tylko chcesz.

Pituś, a chcesz mnie odstraszyć?

226. Data: 2016-02-27 23:17:32

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 09:45:34 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Że nigdy nie widziałam niemowlaka zdającego relację ze swej choroby? No
> cóż, widocznie mało mam doświadczenia.

A kto LEPIEJ moze zdać tę relację, niż matka dziecka? Ty pytałaś swą niegdyś
kilkumiesięczna córkę o jej odczucia podczas choroby czy zdrowienia, czy SAMA ich
oznaki rozpoznawałaś? LOL

227. Data: 2016-02-27 23:22:43

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]
> To Ty robisz uniki.

> Są mi niepotrzebne, bo nikogo nie mam zamiaru przekonywać. Piszę po prpstu, co JA

furda prawda. Twoja racja jest Twojsza

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

228. Data: 2016-02-27 23:36:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Pituś, a chcesz mnie odstraszyć?

Właśnie się zastanawiam czemu... chyba odruchowo, nie przemyślałem tego.
Przecież możesz chrzanić farmazony do woli - jest wolność słowa! Powodzenia.

229. Data: 2016-02-27 23:38:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> A kto LEPIEJ moze zdać tę relację, niż matka dziecka?

Kto może lepiej zdać relację z działania "leków" homeopatycznych
jak wierząca w ich magię matka dziecka której mózg przesączony
jest emocjami matczynej miłości do dzidziusia? :-)))

230. Data: 2016-02-28 10:45:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2016 o 23:17, XL pisze:

> A kto LEPIEJ moze zdać tę relację, niż matka dziecka? Ty pytałaś swą niegdyś
kilkumiesięczna córkę o jej odczucia podczas choroby czy zdrowienia, czy SAMA ich
oznaki rozpoznawałaś? LOL

O, zrozumiałaś! Gratuluję.

Ewa

Re: wafle tradycyjne
Re: wafle tradycyjne
Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.