"klient nasz pan"

51. Data: 2016-02-15 17:04:23

Temat: Re: "klient nasz pan"
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Jeśli coś ma napisane: 100% śmietany, to podejrzewasz jeszcze jakieś
> procenty dodatkowe, promocyjne?

Wincenty Pstrowski potrafił dać z siebie 300 procent.

Jarek

PS
Widziałem w sklepie śledzie w słoikach z wielkim i dumnym napisem:
0% CEBULKI.

--
Gdy chcesz trafić na sąd boski,
pracuj jak Wincenty Pstrowski.

52. Data: 2016-02-15 17:44:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 17:04, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Wincenty Pstrowski potrafił dać z siebie 300 procent.

Niezły wycisk.

> PS
> Widziałem w sklepie śledzie w słoikach z wielkim i dumnym napisem:
> 0% CEBULKI.

Przynajmniej nieuciśnione te śledzie...

53. Data: 2016-02-15 17:45:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 17:03, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

Rozbieżności językowe to chyba już ntg.

54. Data: 2016-02-15 18:12:44

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 lutego 2016 17:51:40 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> Amerykanie mają bardzo śmieszne opakowania żywności - naprawdę
> można czerpać dużo rozrywki z czytania niektórych etykietek, które
> np. na wodzie mineralnej widziałem jak zapewniają konsumenta że
> ich woda w butelce ma "No fat" albo że ma "No gluten" :-)

W polskiej telewizji od pewnego czasu doprowadza mnie do bialej goraczki
reklama pewnej marki platkow kukurydzianych, ktore sa "TERAZ BEZ GLUTENU".
Zeby jeszcze bardziej zaognic sytuacje wypowiada sie tam jakas pani, ze
"smakuja zupelnie tak samo".

Karol Piotrowski

55. Data: 2016-02-15 18:14:40

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 lutego 2016 19:53:20 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Za to na ich hamburgerach wręcz powinien się znaleźć napis "No meat" :-D
W tanich burgerach (tych z mrozonki) jako wypelniacza uzywa sie mielonych
serc wolowych, wiec nie jest jeszcze tak zle.

Karol Piotrowski

56. Data: 2016-02-15 18:22:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]
> Zeby jeszcze bardziej zaognic sytuacje wypowiada sie tam jakas pani, ze

I to jest właśnie to. Czy w którymś słowie napisali nieprawdę? Ano nie.
A jednak cały przekaz jest obliczony, wyrachowany na wprowadzanie w błąd.

57. Data: 2016-02-15 18:23:18

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 17:04:25 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:
> Widziałem w sklepie śledzie w słoikach z wielkim i dumnym napisem:
> 0% CEBULKI.
To odpowiedź na (zresztą dość uzasadnione) narzekanie klientów na temat
zawartości typowego słoja ze śledziem, czyli torusa ze śledzi z walcem cebuli
pośrodku.

Karol Piotrowski

58. Data: 2016-02-15 18:45:41

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 14:20:21 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> "XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Zrobią spis składników hamburgera, zrobią. I będzie w nim mięso.
> Ale mięso znajdzie się w grupie oznaczonej nagłówkiem "Less than 2%: " :-)

W sekcji "ostrzeżenia dla alergików", razem z orzechami :-D

59. Data: 2016-02-15 18:46:49

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 14:18:34 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
>
> Dalej mi ta śmietana smakuje :-) Nic na to nie poradzę...

> Biorąc pod uwagę jakość nauki w tutejszych szkołach
> nie dziwi mnie możliwość że typowy klient NIE WIE
> po prostu że śmietanę robi się z mleka.

No a skąd ma wiedzieć? - przecież na opakowaniu jest tylko "zawiera mleko" :-D

60. Data: 2016-02-15 18:49:04

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 15:34:22 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
napisał:

> Widziałem na półce w sklepie mleko, które miało na opakowaniu
> napis, że "naturalne", oraz drugi, że "bez laktozy". Ciekawy
> przypadek. Nie każda baba ma w oborze krowę, która takie daje.

Bo to jest mleko pozbawione laktozy PO wydojeniu, a nie przed :->

Re: wafle tradycyjne
Re: wafle tradycyjne
Z kotem wszystko smakuje lepiej :-)
Pączek z hipermarketu? Zobacz z czego go zrobili
Nieaktualne już w tym roku ale interesujące.