Re: klimatyzatory przenosne do pokoju - jak wam sluza ?

Data: 2006-07-24 10:56:52
Temat: Re: klimatyzatory przenosne do pokoju - jak wam sluza ?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

Michal Jankowski napisał(a):

> Masz tzw. siłę - czyli instalację trójfazową? W mieszkaniach to jednak
> rzadkość ciągle...

Wiem że raczej będę musiał podłączyć te klimatyzatory (a przynajmniej jeden)
do innej fazy chyba że da się z elektrownią wynegocjować jakieś większe
obciążenie tej jednej którą mam (bo instalacje w ścianach mam mocną).

To znowu nie taka tragedia - 6kW mocy chłodzącej będzie wymagało jakieś 2.5kW
mocy elektrycznej, tyle ma piekarnik.

Samą klimę instalacja uciągnie, problem jak się będzie chciało jednocześnie
włączyć jeszcze pralkę, czy ten piekarnik.

A pociągnięcie trzech faz to nie jest taki wielki wysiłek, zwłaszcza że pion
elektryczny mam wewnątrz mieszkania w miejscu niedaleko tego gdzie montowałbym
jeden z klimatyzatorów.
Na jedną fazę podłączyłbym gniazdka w kuchni i łazience, na drugą klimatyzator
wraz z gniazdkami w reszcie mieszkania, a do trzeciej oświetlenie i drugi
klimatyzator.