kochac dwie kobiety - czy sie da?

1. Data: 2002-08-06 20:42:53

Temat: kochac dwie kobiety - czy sie da?
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

mysle ze tak. zreszta zawsze kochamy dwie kobiety.
mame i kobiete. na dodatek zwykle jedna wie o istnieniu drugiej.
a czy mozna kochac trzy rozne kobiety? poswiecac jednej
i drugiej tyle uczuc, zeby nie mierzyc ich jakas miarka czasu czy pieniedzy
czy tez inna. zeby nie bylo 'tej drugiej' i 'tej faworyzowanej'?
zeby wiedzialy o sobie, rozmawialy na ten temat.

zalozmy ze sa takie kobiety.

teraz czy my mezczyzni jestesmy na tyle ... , zeby nie liczyc
milosci sztukami?

skoncze na pytaniu. chetnie sie czegos naucze.

1. Data: 2002-08-06 20:56:36

Temat: Re: kochac dwie kobiety - czy sie da?
Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <aipcc3$a1q$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. sleepindog pisze, czy:

mozna kochac dwie kobiety?

po kolei, mlody czlowieku, po kolei!

albo rownolegle.
jedna dla kasy, z rosadku
a druga tak tradycyjnie, dla przyjemnosci

ale od razu trzy? no nie wiem..
w twojej sytaucji... ja bym nie szarzowal. ;-)))

--
Marsel

1. Data: 2002-08-06 21:26:43

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

sleepindog wrote:
[..]
> skoncze na pytaniu. chetnie sie czegos naucze.

Pewnie, że można kochać - miłością erotyczną - dwie kobiety, serce jest
pojemne. Gorzej z tym żyć w naszej kulturze.
Praktycznie tylko wyjątką taka sztuka udaje.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-08-06 21:56:40

Od: "Maryla" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> teraz czy my mezczyzni jestesmy na tyle ... , zeby nie liczyc
> milosci sztukami?
>
> skoncze na pytaniu. chetnie sie czegos naucze.

No własnie jesli ma sie duze sreduszko to nawet wiecej:-)
Najlepiej kochac wszystkie za to ze poprostu sa.
Maryla

1. Data: 2002-08-06 22:33:30

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
> [...]
> teraz czy my mezczyzni jestesmy na tyle ... , zeby nie liczyc milosci sztukami?
> skoncze na pytaniu. chetnie sie czegos naucze.

Bardzo ciekawy temat poruszasz !:)
Mnie też to ciągle frapuje. Spotykam się dopiero na grupach
z twierdzeniami, że to możliwe i co ciekawe mówią tak również niektóre kobiety.
Z wielką uVagą;) posłucham jak to jest ?
Nie chodzi mi o jedną starszawą żonę, którą traktuje się jak domowe kapcie i drugą
młodą,
piękną, zdrową i bogatą,
tylko równoległość tych ponoć głębokich miłości do kobiet/mężczyzn nie odbiegających
od
siebie w/w atutami.
Mam nadzieję na odzew wszystkich tak szczęsliwie kochających.

E.:)

1. Data: 2002-08-06 23:00:50

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że można kochać dwóch mężczyzn. Kochać trzech - to już zbytnio
rozprasza.;);)
ja amanita

1. Data: 2002-08-07 07:39:45

Od: "maik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xcc" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Myślę ,że wielu osobom myli sie miłosć z poządaniem. Czy za jedna i
drugą
> gotów jesteś oddac życie? xc

A czy jak kocha to musi oddawać życie?

--
maik
/jeżeli odpowiadasz do mnie prywatnie

1. Data: 2002-08-07 07:41:16

Od: "xcc" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
> Nie chodzi mi o jedną starszawą żonę, którą traktuje się jak domowe kapcie

Mówimy o mężczyznach?xc

1. Data: 2002-08-07 07:43:15

Od: "xcc" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> milosci sztukami?

Myślę ,że wielu osobom myli sie miłosć z poządaniem. Czy za jedna i drugą

bł. Josemaria Escriva
<ustępliwość jest oznaką nieposiadania prawdy>.

1. Data: 2002-08-07 08:06:09

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <aiqiit$i97$1@news.onet.pl>,
szanowny kol. xcc pisze, ze:

> <....> Czy za jedna i drugą gotów jesteś oddac życie? xc

milosc to bodaj jedyna rzecz ktora mozemy obdarowac innych nie tylk nei
tracac ale i wiele zyskajac.
chodzi tu po no o to, by z zycia czerpac i zycie DAWAC, a nie ODDAWAC.

--
Marsel
"Już od rajskich czasów mamy prawo do grzechu we dwoje"

Re: kochac dwie kobiety - czy sie da?
Re: Wytyczne APA sprawie psychoterapii klientow homoseksualnych i biseksualnych
Tożsamość seksualna
Re: Homoseksualne kalectwo.
Konin i okolice--> psycholog ?