Re: kołchożniki opty - netowe szczekaczki:-)?

From: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: kołchożniki opty - netowe szczekaczki:-)?
Date: Sun, 9 May 2004 12:44:44 +0000 (UTC)
<c7gcg0$16u$1@news.onet.pl> <c7ghg6$7r7$1@opal.futuro.pl>
<c7gk2q$95j$1@inews.gazeta.pl> <c7i7fp$sf0$1@news.onet.pl>
<c7j0f9$33r$1@news.onet.pl> <c7j3dc$elb$1@news.onet.pl>
<c7j5cg$3vp$1@news.onet.pl> <c7ji6q$a3c$1@news.onet.pl>
<c7jlaj$nge$1@news.onet.pl> <c7jmus$8ja$1@news.onet.pl>
<c7jn6t$jti$1@news.onet.pl> <c7jo65$t8q$1@news.onet.pl>
<c7jor8$qcu$1@news.onet.pl> <c7jqua$6d9$1@news.onet.pl>
<c7k1ku$2g8$1@news.onet.pl>
<2...@j...jasien.net>
<c7l06d$n2t$1@news.onet.pl> <c7l39r$s2n$1@news.onet.pl>

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

O Chryste Panie !! A ta optykretaczka dalej jeszcze probuje macic?

> widzę ,że znasz ty tez tego lekarza byłaś w jego gabinecie podczas tych
> badań.i wiesz co ten lekarz wziął pod uwagę a co nie.

> skoro tak bardzo chcesz poprawiać lekarzy i ich pouczać to może przypomnisz
> nam kim jesteś z zawodu i jakie masz kwalifikacje aby pouczać lekarzy .

Ja mysle ze sporzedawala kiedys w sklepie rzeznicznym:-)>

> eksperci od DO reprezentują bardzo niski poziom merytoryczny i wątpliwy
> moralnie.

Potwierdzam. Tak dokladnie jest. Osobiscie ostrzegam kazda osobe przed
korzystaniem z ich uslug.

> to podobnie jak narkomani wyniki fatalne a samopoczucie doskonałe . i jak
tu
> rzucić heroinę???

A wielu alkoholikow nie nie stwierdza sie miazdzycy po smierci, za to watroba
nieciekawie wyglada:-(

> tiiiiiia
No, tu sie nie zgodze nieraz wystarczy poczytac posty:-)