ratunku! suszarka do owocow i warzyw

1. Data: 2001-09-11 09:25:11

Temat: Re: ratunku! suszarka do owocow i warzyw
Od: "Puszysta_Zuzia" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie
ja tez mam ale bez instrukcji poprostu otwieram sprawdzam ewentualnie
zmieniam poziom polek
Zuzanna

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o9msa$3ka$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-19 09:01:47

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-19 09:38:20

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ptysiu m." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sliwki, grzyby????
> Moze ktos z was na podstawie doswiadczenia udzieli cennych

Mam taką suszarke juz 3 lata i bardzo ją sobie chwale.
Suszę w niej grzyby, jabłka, gruszki, majeranek po zerwaniu, nadmiar
makaronu jak zbyt duzo zrobię;-)
Trudno mówic o dokładnym czasie suszenia, trzeba obserwować,
trzeba wzuszać zawartośc sit a jak przeschnie to można przesypac zawartosc 2
sit do jednego, no i trzeba te sita przekładać(zamieniac ich połozenie
góra-dół)
Dla grzybów, jabłek to bedzie jakieś 6-8 godzin, to zalezy ile wilgoci w
sobie mają.
próbowałam suszyc sliwki, ale do nich cierpliwości nie mam, przez tę grubą
skórkę to schną i wysuszyć się nie mogą...
Wszystko do suszenia kroję w plasterki, najwyżej małe kapelusiki grzybów w
całości.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-19 10:04:42

Temat: kombiwar zamiast suszarki?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o9ph1$l0t$...@n...tpi.pl...

> Mam taką suszarke juz 3 lata i bardzo ją sobie chwale.

A czy można jako suszarki użyć kombiwaru? Bo mam, a tam przeciez powietrze
lata i piecze.

Wkn

1. Data: 2001-09-19 10:36:09

Temat: Re: kombiwar zamiast suszarki?
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusyjnych napisał:9o9ph1$l0t$...@n...tpi.pl...

> A czy można jako suszarki użyć kombiwaru? Bo mam, a tam przeciez powietrze

No nie wiem;-)
temperatura moze byc ciut wysoka...w takiej suszarce jest ciepełko ale nie
gorąco, bo owoce czy grzyby puściłyby sok i ugotowały się a nie wysuszyły..

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-19 16:41:23

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> wrote:

> [...]
> dyskusyjnych napisa":9o9ph1$l0t$...@n...tpi.pl...

> A czy można jako suszarki użyć kombiwaru? Bo mam, a tam przeciez powietrze

Tego nie wiem, ale wlasnie slicznie ususzylem borowiki w mikrofalowce z
nawiewem goracego powietrza, kekk wspomagajac nawiew mikrofalami.

Wladyslaw

Witam po podróży
przyprawy
pasty jajeczne