Re: komputer

Data: 2003-02-06 18:05:49
Temat: Re: komputer
Od: "casus" <c...@g...pl>

> Nie znam zadnego okulisty ktory by powiedzial inaczej jak ty,

Bo jestesmy lekarzami, specjalistami w tej dziedzinie. Nasza wiedza nie
pozwala nam na myslenie inaczej, a zwlaszcza wbrew nauce.

> Moge zeskanowac i wyslac tobie papierek z "ocena przydatnosci medycznej"
> jezeli to cos tobie pomoze (jak chcesz to podaj na jakiego email'a
wyslac).

ok, wyslij: o...@o...org.pl
ale dalej mi nie przedstawiasz, gdzie o tym pisano i co....nie masz tej
literatury?

Problem to tylko rodzaj wady wzroku. Nie przy
> kazdej noszenie tych okularow przynosi jakies efekty (jest to dokladnie
> napisane w instrukcji).

O...i zaczyna sie cos wyjasniac.....

> Co do patentow to zostalo to wymyslone 2000 lat temu:) Wtedy nie bylo biur
> patentowych chyba:)

Mam wrazenie ze zaczynamy mowic o wykorzystywaniu stenopii.....ale
poczekamy, zobaczymy....

> Cena to mniej wiecej 60zl.

Toz to zlodziejstwo w bialy dzien....60 zl?????????

> Sprobowac nic nie szkodzi ... a jak ludziom pomaga to po co to negowac ?

A sprobowales tak miesiac ich nie uzywac? Bo jestem ciekawy czy poprawa sie
utrzymala i czy dalej nie masz wady....

casus