konfitury - pytanie techniczne

1. Data: 2004-08-19 12:10:22

Temat: konfitury - pytanie techniczne
Od: "Elske" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciałabym sobie nasmażyć konfiturek z malinek, ale mam problem z garnkami -
w moich wszystko się przypala (cienkie dno). Jaki garnek kupić (niezbyt
drogi), żeby nie zmarnować pychotki? Czy wystarczy zwykły emaliowany, czy
potrzebny jakiś z podwójnym dnem? (kuchenka gazowa jeśli to ma jakieś
znaczenie).
Dzięki z góry

--
Elske, kobieta z Arabem i dwoma futrami.
http://elske.biedrzycki.pl

1. Data: 2004-08-19 13:50:57

Temat: Re: konfitury - pytanie techniczne
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> drogi), żeby nie zmarnować pychotki? Czy wystarczy zwykły emaliowany, czy
> potrzebny jakiś z podwójnym dnem? (kuchenka gazowa jeśli to ma jakieś

Miedziany kocioł...wykonany przez wędrownego cygana...heh...ale sie
rozmarzyłem....

Marek

1. Data: 2004-08-19 15:21:33

Od: " ramshe" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, ze garnek emaliowany jest najlepszy. Ja w takim zaprawiam słoiki,
a dodatkowo garnek wykładam bawełnianymi sciereczkami, co by sie nic nie
potłukło :)

---
http://www.pysznakuchnia.friko.pl

1. Data: 2004-08-19 15:39:47

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " ramshe" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Oczywiście, ze garnek emaliowany jest najlepszy. Ja w takim zaprawiam
słoiki,
> a dodatkowo garnek wykładam bawełnianymi sciereczkami, co by sie nic nie
> potłukło :)

mozna też gazetami wyłożyć...
a poza tym całkiem dobrze przygotowywać konfitury w piekarniku poprostu...
nie przypala sie nic a nic..

Marek

1. Data: 2004-08-19 16:13:03

Od: "Elske" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości

> słoiki,
> >

> mozna też gazetami wyłożyć...
> a poza tym całkiem dobrze przygotowywać konfitury w piekarniku poprostu...
> nie przypala sie nic a nic..

Marku. Konfitur się nie piecze. Konfitury się smaży. Czy jesteś może jakąś
odmianą trolla grupowego? Czy może po prostu masz głupawkę? ;-)

1. Data: 2004-08-19 16:16:20

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Marku. Konfitur się nie piecze. Konfitury się smaży. Czy jesteś może jakąś
> odmianą trolla grupowego? Czy może po prostu masz głupawkę? ;-)

A to czemu? Przeciez to wcale nieglupi pomysl. Wstawiasz naczynie z
owocami i cukrem do piekarnika, bez przykrycia, piecze sie, odparowuje.
Ogrzewa sie ze wszystkich stron, wiec nie powinno przywierac do dna.

Moim zdaniem pomysl do wyprobowania...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-19 16:46:30

Od: "Bozenka" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owocami i cukrem do piekarnika, bez przykrycia, piecze sie, odparowuje.
> Ogrzewa sie ze wszystkich stron, wiec nie powinno przywierac do dna.

Kocie, o tym pomysle bylo sporo na grupie jakies dwa-trzy lata temu
(chyba)... pomysl jest podobno rewelacyjny... jak dobrze pamietam, to chyba
Magdalena Bassett go stosuje... a poza tym, to napewno bylo jeszcze kilka
osob... ale tego juz nie pamietam... ;)

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna
nawrocona

1. Data: 2004-08-19 17:02:38

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Bozenka wrote:

> [...]
> Magdalena Bassett go stosuje... a poza tym, to napewno bylo jeszcze kilka

Ooo, czesc Bozenka !!

Tak wlasnie cos mi chodzilo po glowie, tylko bez strzegolow, ze kiedys
byla o tym mowa ;) Dzieki za potwierdzenie.

Kot dziergacz - niech ten maz wraca szybko do domu, bo glodna jestem...
--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-19 17:16:13

Od: "Elske" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A to czemu? Przeciez to wcale nieglupi pomysl. Wstawiasz naczynie z
> owocami i cukrem do piekarnika, bez przykrycia, piecze sie, odparowuje.
> Ogrzewa sie ze wszystkich stron, wiec nie powinno przywierac do dna.

Hm, no to może spróbuję :-))))

1. Data: 2004-08-19 17:23:17

Od: "Bozenka" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byla o tym mowa ;) Dzieki za potwierdzenie.
> Kot dziergacz - niech ten maz wraca szybko do domu, bo glodna jestem...

Troche (o powidlach) jest tu (czytaj posty Magdaleny):
http://glinki.com/?l=8cf20g

Tez sie ciesze :))))))))

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna
pisze tego maila wakacyjnego i pisze... i skonczyc nie moge... ;)

garnki Pascala
Karczek pieczony
dzisiaj takie cuś u mnie
Co na Urodziny ???? szy(p)bko i tanio
Jaka jest róznica między lodówkami białymi a srebrnymi?