konkubinat raz jeszcze

251. Data: 2002-02-25 09:19:17

Temat: Re: Odp: konkubinat raz jeszcze
Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Droga Zelasko - Ty to powinnas miec uzasadnione pretensje, ze
> wycieraja Twoim nazwiskiem rozne tkaniny :-))

prawda? mam przechlapane:-)) ale zauważ drogi Dzidziaku, że ja jestem
przez "s" ! :-))

Pozdrawiam

ale smutno mi sie czyta ten wątek :-(((((

UlaZ

252. Data: 2002-02-25 11:27:44

Temat: Re: konkubinat raz jeszcze
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Zachara <T...@i...waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5cpiv$eie$...@p...warman.nask.pl...

> No cóż, w tej sprawie się nie porozumiemy. Używanie eufemizmu "aborcja"
> tylko zaciemnia sprawę.

Na pewno sie nie porozumiemy, bo u podstaw naszego "nieporozumienia" lezy
to, ze kierujemy sie w zyciu innymi zasadami i innymi prawdami...

BTW, ksiądz, który uczył mnie w liceum religii (ale krótko, bo potem
"przeniosłam" się na etykę), dyskutując z moją klasą (inteligentną, ku jego
nieszczęściu :-))) tak się zapędził i zapętlił, że doszedł do konkluzji, że
już komórka jajowa to potencjalny człowiek, któremu należy się szacunek. Gdy
padło pytanie czy mając 17 lat powinnyśmy się spowiadać z każdego
"zmarnowanego" okresu, wyszedł trzasnąwszy drzwiami.

.... więc.... wszystko zależy od tego, gdzie się postawi granice i jakie się
ma priorytety...

pozdrawiam

Monika

253. Data: 2002-02-25 13:24:52

Od: "Tadeusz Zachara" <T...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
że
> już komórka jajowa to potencjalny człowiek, któremu należy się szacunek.

W tym wypadku trudno zaprzeczyć, że ksiądz się zapętlił.
Co dowodzi słabego przygotowania, albo niskiej odporności psychicznej na
dyskusję z młodzieżą (wiem, co mówię, też byłem jeszcze niedawno młody
:-))))
Co nie zmienia mojego zdania wyrażonego poprzednio.

> pozdrawiam
>
> Monika

również pozdrawiam

Tadek

254. Data: 2002-02-25 14:00:30

Od: "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, w tej sprawie się nie porozumiemy. Używanie eufemizmu "aborcja"
> tylko zaciemnia sprawę.

Dla scislosci "aborcja" nie jest zadnym eufemizmem tylko terminem medycznym.
Oznacza rowniez poronienie samoistne. Gdybys tak mogl nie mieszac do
definicji swojego swiatopogladu?

Pa
Iwcia PL

255. Data: 2002-02-25 14:13:28

Temat: Re: OT życie a internet dowolne rozważania na fali .... konkubinat raz jeszcze
Od: "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację - jestem katoliczką - ale tolerancyjna nie jestem wcale - nie
> lubię ani arabów, ani murzynów, ani kaszanki, ani konkubinatu:-)))) I
> również nie jest mi przykro z tego powodu :-)))
> Pozdrawiam
> Małgorzata
>
> PS. Kiedyś nie lubiłam również śledzi - dziś wiem, że się myliłam, ale do
> takich wniosków doszłam po 30-latach kulinarnych eksperymentów.

Uff... Magda, ja wysiadam... odpuszczam. Wcale nie chce slyszec tego co
napisalas. I to nie bynajmniej nie na temat śledzi ktorych tez nie lubie i
to bez 30-letniego doswiadczania :))))

Pa
Iwcia PL co przysiadła z wrażenia ;-)

256. Data: 2002-02-25 14:22:08

Od: "ania" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Gibes napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>padło pytanie czy mając 17 lat powinnyśmy się spowiadać z każdego
>"zmarnowanego" okresu, wyszedł trzasnąwszy drzwiami.

Cześć. Witam wszystkich w tj grupie.
A może klasa Moniki nie była tak inteligentna, jak się to jej wydaje.
Może nie dosłyszeliście słowa "zapłodniona" a ksiądz miał rację.
BTW. Monika zdradziła swój wiek. W wielu sprawach, w ktorych tak zajadle
zabiera glos, nie może mieć zbyt wiele doswiadczenia, bo przyznaje, że miała
już lekcje religii w szkole.Czyli w najlepszym razie ma 30 lat.

Imogena

257. Data: 2002-02-25 14:56:26

Od: "Tadeusz Zachara" <T...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwcia PL" <i...@m...gdynia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
medycznym.
> Oznacza rowniez poronienie samoistne. Gdybys tak mogl nie mieszac do

Ale Ustawa, o której wspomniała Monika, nie dotyczyła poronień samoistnych.

Tadek

258. Data: 2002-02-25 15:02:57

Temat: Re: [OT] konkubinat raz jeszcze
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciach reszta]

Aniu, i po co ta szopka? Nie zmieniłaś konfiguracji konta w Outlooku,
ani adresu.
A podobno miałaś zamilknąć?
I po cholerę ten nieudany atak na Monikę? Tak na dobry początek? :-\\

Kami (bardzo zniesmaczona :-\\ )
_______________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

259. Data: 2002-02-25 15:13:24

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Zachara <T...@i...waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5ddtr$n4s$...@p...warman.nask.pl...

> Co dowodzi słabego przygotowania, albo niskiej odporności psychicznej na
> dyskusję z młodzieżą (wiem, co mówię, też byłem jeszcze niedawno młody
> :-))))

Chyba było to ogólne nieprzygotowanie do roli, jaką pełnił - niedługo po
moim ukończeniu liceum głośno (oczywiście w moim mieście) było o problemach,
jakie miał z nim Kościół z powodu jego kłopotów z szóstym przykazaniem.

> Co nie zmienia mojego zdania wyrażonego poprzednio.

Byłoby dla mnie zaskoczeniem (raczej nieprzyjemnym), gdyby się okazało, że
zmieniłeś zdanie. Wyglądasz mi raczej na człowieka o ugruntowanych poglądach
:-) (w pozytywnym znaczeniu tego sformułowania)

Monika

260. Data: 2002-02-25 15:21:59

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <p...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5dh87$t8f$...@n...tpi.pl...

> Cześć. Witam wszystkich w tj grupie.
> A może klasa Moniki nie była tak inteligentna, jak się to jej wydaje.
> Może nie dosłyszeliście słowa "zapłodniona" a ksiądz miał rację.

No comments

> [...]
miała
> już lekcje religii w szkole.Czyli w najlepszym razie ma 30 lat.

Uważasz, że kobieta (przez 5 lat pracująca jako dziennikarka radiowa i
prasowa - częściowo zajmująca się tematyką społeczną), która ma za sobą
rozwód, konkubinat i samotnie wychowuje dziecko ma mniejsze doświadczenie
niż Ty?
Aż się boję zapytać, co Ty poza "białym małżeństwem" w Wlk. Brytanii
przeszłaś. Pewno usłyszałabym wstrząsającą historię gwałtu, maltretowania w
dzieciństwie i wciskania funtów przez małą szparkę do kościelnej skarbonki
itp. Jestem pod wrażeniem....

Monika

A obiecywałam sobie, że nie będę się odzywać na jej posty, a obiecywałam
sobie....

Kino, po raz pierwszy!
jeszcze o paleniu...
Odmowilam przyjecia domu - podziekowania
Problemy w pracy
Poddaje sie :-( (długie)