Re: kosiarka spalinowa czy elektryczna

Data: 2007-05-03 18:19:22
Temat: Re: kosiarka spalinowa czy elektryczna
Od: "mac" <m...@w...kropka.pl>

news:f1d8hf$ji6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> trawnika.
> elektrycznej.

> sobie
> następnym

> Najlepsza z własnym napędem.

No i to jest argument :) Czas koszenia... i brak przewodów, to jest to,
zwłaszcza jak w sezonie trzeba to robić co 2 tygodnie.

Co do napędu to nie wiem czy to dla mnie takie istotne. Wydaje mi się, że
pomaga jak masz dużą powierzchnię bez przeszkód które trzeba omijać. Wtedy
sobie jedzie a człowiek spaceruje. Ale przy manewrowaniu... no nie wiem...