kosiarka - szukam opinii

11. Data: 2010-03-03 09:11:07

Temat: Re: kosiarka - szukam opinii
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Bo za rzadko koszona - normalnie kosiarką wrzecionową dwa razy w
> tygodniu, gdyż nawet 600 lat koszenia nie wystarczy na to, abyś dorobił
> się angielskiego trawnika.

Mam dwa psy. Wiec na angielski trawnik nie licze. :)

12. Data: 2010-03-03 09:12:28

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message

Bele co!

Ta zadowoli każdego:
http://www.kosiarkiwrzecionowe.pl/16-BALMORAL-benzyn
y-1-500-m2

http://www.tgpolska.com/p131_kosiarka_wrzecionowa_ra
nsomes_mounted_214.html

13. Data: 2010-03-03 09:13:55

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kane" <s...@s...pl> wrote in message

> Moze zle zadalem pytanie: czy kosiarka ktora WOGOLE nie ma napedu
> a taka z napedem ale WYLACZONYM w danej chwili - beda mialy podobny/taki
> sam opór przy pchaniu, ciagnieciu do siebie (cofaniu) itp czy jest to
> jakas diametralna roznica na niekorzysc tej z napedem ?
>
> Jak idzie kosiarka zupelnie bez napedu wiem - skosilem juz pare razy 20 ar
> starym rżęchem ale potraktowalem to jako trening kondycyjny ;)
>
> Kane

Wyobraź sobie różnicę - ty pchasz kunia, albo kuń ciągnie ciebie.

14. Data: 2010-03-03 09:17:31

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Bele co!
>
> Ta zadowoli każdego:
> http://www.kosiarkiwrzecionowe.pl/16-BALMORAL-benzyn
y-1-500-m2

5.000 zl ! A moze nie kazdy jest milionerem ?

15. Data: 2010-03-03 09:17:44

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Mam dwa psy. Wiec na angielski trawnik nie licze. :)

Bo nie biegają za lisem... Jak to u plebsu.

16. Data: 2010-03-03 09:19:19

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> STIGA TURBO 47 S COMBI B&S Z NAPEDEM KOSIARKA SPALINOWA

Ja chyba wyladuje tez na Stiga a nie na Hondzie - honda 5 lat gwarancji ale
obowiazkowe serwisy co sezon u nich (platne zapewne drozej). A serwis Stiga
mam goscia 1km od domu z ich autoryzacją takze wybor jest prosty. Natomiast
Stiga na siliku Honda wykracza poza budzet ;)

Pozostaje model i decyzja naped/bez napedu.

A silniki ? Briggs i jego pozytywne opinie znam. Jak sie to ma do silnika
Hondy (gornozaworowy) ?
Wie ktos cos na ten temat ?

Pozdrawiam

Kane

17. Data: 2010-03-03 09:21:44

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w

> Bo nie biegają za lisem... Jak to u plebsu.

Rozumiem, ze twoj pies biega za lisem dwa razy w tygodniu.
A kuropatwy i niedzwiedzie tez goni ?

18. Data: 2010-03-03 09:27:33

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 5.000 zl ! A moze nie kazdy jest milionerem ?

Tendencje Panslavisty do polecanai armaty do zabicia muchy sa znane ;)

Pozdrawiam

Kane

19. Data: 2010-03-03 09:30:01

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał

> Tendencje Panslavisty do polecanai armaty do zabicia muchy sa znane ;)

Znam tendencje Panslavisty niestety bardzo dobrze.

Zawsze poleca armaty. Szkoda tylko, ze wiecznie strzela slepakami :)

20. Data: 2010-03-03 10:40:23

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie mam silnik Hondy 5,5, a w drugiej kosiarce B&S 4,5. Miałem też
wcześniej Tecumseha, ale pękł w nim korbowód.
W użytkowaniu nie widzę różnicy. Honda jest nieco mocniejsza, (5,5 > 4,5)
ale wydaje mi się, że też więcej pali. B&S ma filtr powietrza z gąbki, który
wymaga raz na rok umycia w benzynie. Honda ma filtr na wkłady, które nie są
tanie, a jak się zgubi pokrywę filtra, to trzeba kupic cały nowy za ok 200
zł, co mi się niestety przydarzyło.
Jacek

świetlóki stwerowane pilotme
Wystawić pralkę z łazienki - jak podłączyć
ocieplanie dachu
Poached eggs patelnia - gdzie w Polsce?
Mrugające żarówki