Re: kosiarki, trudny teren

Data: 2003-01-28 13:01:09
Temat: Re: kosiarki, trudny teren
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl>

Ja też przez kilka sezonów korzystałam z pomocy sąsiada który mi kosił kosą,
i ile razy pojawiałam się na działce to serce mi pękało z żalu , że tyle
poświęcam czsu a trawa rośnie jak oszalała, bo sasiad albo nie miał czasu
,albo nie miał nastroju, a jak już miał nastrój do koszenia, to tę skoszoną
trawę trzeba było zgrabić i przynajmniej znieść na jedno miejsce.Od zeszłego
roku postanowiłam inaczej.Kupiłam sobie na raty kosiarkę spalinową
samobieżną Honda.Kosztowała około 1500 zl, raty przez rok około 130zl m/c. I
WRESZCIE MAM SPOKÓ i porządek na działce.Pierwsze koszenie będzie trudne,
ale kosiarka poradziła sobie z metrowej wysokości trawą.Gdy doprowadzisz do
ładu i potem systematycznie będziesz kosić np co dwa tygodnie, to wreszcie
zobaczysz, że nie szkoda tej kasy.Ja dzielę sobie moje 2000 m na trzy razy i
naprawdę nie jest to trudne.
Pozdrawiam