Re: kostrzewa ale jaka ?

Data: 2003-09-07 07:18:16
Temat: Re: kostrzewa ale jaka ?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> A moze:
>
> Subg. Festuca L. (FE)
>
> . F. arizonica Vasey . F. baffinensis Polunin . F. brachyphylla Schult. &
Schult. f. subsp.
> brachyphylla . F. brachyphylla subsp. coloradensis Frederiksen . F.
brevissima Jurtzev . F.
> calligera (Piper) Rydb. . F. dasyclada Hack. ex Beal . F. earlei Rydb. .
F. edlundiae S. Aiken,
> Consaul & Lefkovitch . F. filiformis Pourr. . F. frederikseniae E. B.
Alexeev . F. hyperborea Holmen
> ex Frederiksen . F. idahoensis Elmer subsp. idahoensis . F. idahoensis
subsp. roemeri (Pavlick) S.
> Aiken . F. lenensis Drobow . F. minutiflora Rydb. . F. occidentalis Hook.
. F. ovina L. . F. rubra
> L. subsp. rubra s.l. . F. rubra subsp. densiuscula Hack. ex Piper . F.
rubra subsp. richardsonii
> (Hook.) Hultén . F. saximontana Rydb. subsp. saximontana . F. saximontana
subsp. purpusiana
> (St.-Yves) Tzvelev . F. trachyphylla (Hack.) Krajina . F. valesiaca
Schleich. ex Gaud. s.l. . F.
> viridula Vasey . F. viviparoidea Krajina ex Pavlick s.l. . F.
washingtonica E. B. Alexeev

> Subg. Leucopoa (Griseb.) Hack. (LE)
>
> . F. altaica Trin. . F. californica Vasey . F. campestris Rydb. . F.
hallii (Vasey) Piper . F.
> kingii (S. Watson) Cassidy . F. ligulata Swallen . F. parishii (Piper)
Hitchc. . F. thurberi Vasey

> Subg. Schedonorus (Beauv.) Peterm. (SC)
>
> . F. arundinacea Schreb. . F. gigantea (L.) Vill. . F. pratensis Huds.
>
> Subg. Subulatae Tzvelev, sect. Subulatae Tzvelev (SS)
>
> . F. elmeri Scribn. & Merr. . F. sororia Piper . F. subulata Trin. . F.
subuliflora Scribn.

> Subg. Subulatae (Tzvelev) E. B. Alexeev, sect. Obtusae E. B. Alexeev (SO)
>
> . F. paradoxa Desv. . F. subverticillata (Pers.) E. B. Alexeev . F.
versuta Beal

> Species of Festuca that have been excluded for various reasons, such as
limited data or
> uncertainties related to the correct name
>
> . F. amethystina L. . F. arvernensis Auquier, Kerguélen, & Markgr.-Dann. .
F. auriculata Drobow
> s.s. . F. brachyphylla subsp. breviculmis Frederiksen . F. brachyphylla
subsp. coloradensis
> Frederiksen s.s. . F. brevifolia var. utahensis St.-Yves . F. canadensis
E. B. Alexeev . F. glauca
> Lam. . F. groenlandica (Schol.) Frederiksen . F. hitchcockiana E. B.
Alexeev . F. mariettana E. B.
> Alexeev . F. michiganica E. B. Alexeev . F. oregona Vasey . F. prolifera
(Piper) Fernald var.
> prolifera . F. prolifera var. lasiolepis Fernald . F. rigescens (Presl)
Kunth . F. rubra L. s.l. .
> F. rubra L. s.l. (data as synthesised) . F. rubra subsp. arenicola E. B.
Alexeev . F. rubra
> 'atlantic coastal morph' . F. rubra approaching 'aucta' Krecz. and Bobr. .
F. 'Chewings' . F. rubra
> var. fallax (Thuill.) B. Fourn. . F. rubra subsp. glaucodea Piper . F.
rubra subsp. multiflora
> (Hoffman) Jirasek . F. rubra var. trichophylla Ducros ex Gaud. . F.
scabrella Torrey in Hook. . F.
> vallicola Rydb. . F. vaseyana Hack. ex Beal . F. vivipara subsp. vivipara
(L.) Sm. . F. vivipara
> subsp. glabra Frederiksen . F. vivipara subsp. hirsuta (Schol.)
Frederiksen . F. viviparoidea
> (Krajina) ex Pavlick subsp. viviparoidea . F. viviparoidea subsp. krajinae
Pavlick

> Pozdrowienia (Googlowate)
> Michal
hehe
ja po jednej linni obcojezycznego tekstu
w ktory proboje sie wgryzc
dostaje oczoplasu
po dwoch zaczyna puchnac mi glowa
a na trzeci nigdy mi nie starczylo cierpliwosci
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps.mam nadzieje
ze to boletusika chciales tym tekstem pognebic a nie mnie