Re: koszula [troche OT]

From: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: koszula [troche OT]
Date: Wed, 4 Jun 2003 13:16:35 +0200

Użytkownik "Michal" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:3EDDC4C6.20100@wp.pl...
> Teraz konkretne pytanie, jesli Twoj maz 'in spe' :) wpuszcza koszule, to
> jak to robi? Czy tak ze pasek widac na calym obwodzie spodni, czy moze
> koszula lekko go zakrywa? :) Oczywiscie koszula nie jest niczym przykryta.

Hmmm, kurcze, az tak wnikliwie tej sprawie sie nie przygladalam. Nie jest
calkiem tak 'na maksa' wpuszczona, bo nie moglby poruszac rekami, hehe, ale
tez nie jest jakas 'bufiasta' w okolicy paska. Po prostu jakis taki zloty
srodek jest zachowany. Zbytnia 'bufa' tez mi sie nie podoba. Moim zdaniem
prezentuje sie to dobrze, ale czy zakrywa pasek... chyba nie, a na pewno nie
calkiem, ale musze sie przyjrzec przy najblizszej okazji :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "