kotleciki

1. Data: 2006-02-17 17:06:12

Temat: kotleciki
Od: "Mimi" <mimi_mami@!!nospam!wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Szukam przepisu i pomysłu na jakies fajne kotleciki a'la mielone ale bez
mięsa. Najlepiej z czegoś co ma duzo witamin:). Synek uwielbia mielone a ja
chciałabym mu dac jakis substytut tzn cos co bedzie wygladało podobnie ale
bedzie z jakichs nasion czy innych rzeczy i będzie smaczne:)

Jesli macie jakiś pomysł, podzielcie sie.

Dzięki
--
Mimi
Karolcia (25.09.97) Szymcio (03.03.04)

2. Data: 2006-02-17 17:38:37

Temat: Re: kotleciki
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mimi" <mimi_mami@!!nospam!wp.pl> wrote in message
> Witajcie,
>
> Szukam przepisu i pomysłu na jakies fajne kotleciki a'la mielone ale bez
> mięsa. Najlepiej z czegoś co ma duzo witamin:).
Slyszalem o takich "kotlecikach" z jaj ugotowanych na twardo, zmielonych
itd.
A google na haslo "kotlety z jaj" wyrzucily mnostwo przepisow np.
http://www.kulinaria.pl/potrawy.asp?id=143
Pozdr
maf
----------
www.optymal-btw.aktis.i.p.pl
----------

3. Data: 2006-02-17 17:41:35

Od: "Mimi" <mimi_mami@!!nospam!wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A google na haslo "kotlety z jaj" wyrzucily mnostwo przepisow np.
> http://www.kulinaria.pl/potrawy.asp?id=143

Bardzo dziekuję ale jaj to mamy w nadmiarze i opcji z jaj tyz:)
Myślałam o czymś innym, moze jakas ciecierzyca lub inne tego typu rzeczy.
Generalnie wszytsko co ciekawe oprócz jaj i ryby bo to umiemy:)

Pzdr
Mimi

4. Data: 2006-02-17 18:36:21

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi" <mimi_mami@!!nospam!wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Myślałam o czymś innym, moze jakas ciecierzyca lub inne tego typu rzeczy.
> Generalnie wszytsko co ciekawe oprócz jaj i ryby bo to umiemy:)

U wegetarian szukaj..bo moga byc i z cieciorki i z soji i z grzubów i z
ziemniaków...

a moze to być i ser...a kiedyś to bywały z też samej bułki tartej....

Marek

5. Data: 2006-02-17 22:59:08

Od: "Atena Smolińska" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja chciałabym mu dac jakis substytut tzn cos co bedzie wygladało podobnie

Podaje z Puszkkki: http://puszkkka.spinacz.pl/lista.php3?sort=0&l=K&str
=12,
mnostwo i smaczne:)

Pozdrawiam,
Atena

6. Data: 2006-02-18 00:08:52

Od: Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Szukam przepisu i pomysłu na jakies fajne kotleciki a'la mielone ale bez
> mięsa. Najlepiej z czegoś co ma duzo witamin:).

Zrób z kaszy gryczanej. Moje wybredne dzieci je uwielbiają :)

200 g kaszy gryczanej
150-200 g żółtego sera
4 jajka
cebula
sól, pieprz, przyprawy do smaku
bułka tarta do obtaczania
olej do smażenia, masło

Kaszę ugotować do miękkości, a najlepiej rozgotować. Ostudzić, dodać całe
jajka (surowe) i starty na
możliwie najbardziej drobnej tarce ser.
Cebulę pokroić drobniuteńko i zeszklić na masełku. Dodać do masy.
Masę przyprawić do smaku. Ja daję przyprawę do mięsa mielonego. Jeśli masa
jest zbyt rzadka, można zagęścić ją tartą bułką. Formować niewielkie
kotleciki, obtaczać w bułce tartej i smażyć na oleju.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)
http://leslawa-ignaszewska.com

7. Data: 2006-02-20 09:38:10

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie z jakichs nasion czy innych rzeczy i będzie smaczne:)
>
> Jesli macie jakiś pomysł, podzielcie sie.

Z czystej ciekawoscxi spytam czemu bez miesa?

8. Data: 2006-02-20 20:42:18

Od: "Mimi" <mimi_mami@!!nospam!wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czystej ciekawoscxi spytam czemu bez miesa?

Bo mięsa synek je duzo mięsa a chciałabym mu urozmiaicic diete o
kasze,warzywa i inne fajne rzeczy:)

Pzdr
Mimi

9. Data: 2006-02-20 21:15:38

Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mimi" wrote in message news:dtd9m4$dr6$1@inews.gazeta.pl...

| Bo mięsa synek je duzo mięsa a chciałabym mu urozmiaicic diete o
| kasze,warzywa i inne fajne rzeczy:)

Ale czy nie będzie miał pretensji, że nie smakują jak mięsne?

Mozesz go "oszukac" serwując kolorowe kotleciki, gdzie głównym składnikiem
jest jakieś konkretne warzywo dające kolor, a mięsa jak na przyslowiowe
lekarstwo. Np. żółto-pomaranczowe z dodatkiem drobno tartej surowej
marchewki, zielone ze szpinakiem, czerwone z buraczkami.
Moja mama kiedyś robiła kapuściane. Białą kapustę siekała, obgotowywała w
mleku, do tego jajko, sól, pieprz, kaszę mannę.

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

10. Data: 2006-02-21 06:46:03

Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi" <mimi_mami@!!nospam!wp.pl> napisał w wiadomości

> Bo mięsa synek je duzo mięsa a chciałabym mu urozmiaicic diete o
> kasze,warzywa i inne fajne rzeczy:)

Aaaaaaaaaa to w porza :)
A juz myslalem ze meczysz dzioecko dieta wege :)))
Moze jakies atrakcyjnie zrobione salatki/surowki?
Szpinak pewnie odpada heh...
albo pasty serowo-rybne (ryby wedzone) bardzo zdrowe dla dziecka i
zawierajace spora ilosc apnia, fosforu...
Moze pasty serowo-jajeczne?
A moze po prostu:
1. serek wiejski (zemiennie inny twarog)
2. wedzone szproktki
3. cebula (do wyboru biala, zolta, czerwona)
4. drobno starta rzodkiewka
5. moze dziwne polaczenie ale pomidor, jajko na twardo
6. mozna dodac szczypior lub pietruszke (dla "koloryzacji" pasty)
I... gotowe :) Ja czasem dodaje jeszcze drobno pokrojone oliwki... No i
oczywiscie przyprawy :)

A co do kotlecikow... a moze w polowce skorupki z jajka na twardo zmieszane
:
jajko na twardo+bulka tarta + dodatki (dla chcacego nic trudnego zna;lezc -
co kto lubi... nawet spotykalem bez dodatkow wiecej heh)
wsadzic do polowek skorupek, posypac zoltym serem i zapiec w piekarniku, lub
ser zolty wymieszany z pasta i polowki skorupek ulozone pasta do dolu na
patelni i "zasmazyc"

Co to jest białko zwierzęce?
[Jak zrobić?] Sos majonezowy z sieci "Dania Fastfood"?
Niemcy sprzedawali szczury jako polską dziczyznę!!!!
2 dorsze - jak?
Soja w potrawce ;-)