krakowskie potrawy

1. Data: 2002-03-13 19:22:10

Temat: krakowskie potrawy
Od: "Przemysław Popek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam przepisów na tradycyjne potrawy krakowskie
jeśli ktoś ma coś takowego lub chociaż linka
poproszę najlepiej na priv s...@g...pl

dzięki :)

1. Data: 2002-03-13 19:24:25

Temat: Re: krakowskie potrawy
Od: "Przemysław Popek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...pl - to oczywiście e-mail mojej panny
ale możecie pisać także na mój
lub po protu na grupę

:P:P

1. Data: 2002-03-13 20:47:19

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Popek" <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a6o8uq$eei$...@n...onet.pl...
> s...@g...pl - to oczywiście e-mail mojej panny
> ale możecie pisać także na mój
> lub po protu na grupę

Wiesz, wlasnie ta grupa nienawidzi pisania o gotowaniu na grupie. Slusznie
prywatny adres podajesz !

--
Niesz !

1. Data: 2002-03-13 21:07:55

Od: "Przemyslaw Popek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> Wiesz, wlasnie ta grupa nienawidzi pisania o gotowaniu na grupie. Slusznie
> prywatny adres podajesz !

nienawidzi chcialas chyba ujac w cudzyslów
a priv po to - zeby nie zasmiecac grupy np. setka przepisów

PP

1. Data: 2002-03-13 21:37:09

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slusznie
> nienawidzi chcialas chyba ujac w cudzyslów
> a priv po to - zeby nie zasmiecac grupy np. setka przepisów

Ułomny jakiś??? Ewy nie znasz? Toż to siostra Ani!!!
Sam już nie wiem którą bardziej lubię, chyba tę z Paryża???
Ale zdaje się, że to nie jest aktualne.
Bliźniaczki proszę do raportu, bo ja dostaję kociokwiku.
Która gdzie rezyduje? Proszę o aktualne dane.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-13 22:23:41

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> a écrit dans le message news:
a6ogeo$7r$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> Ale zdaje się, że to nie jest aktualne.
> Bliźniaczki proszę do raportu, bo ja dostaję kociokwiku.
> Która gdzie rezyduje? Proszę o aktualne dane.

George, s'il vous plaît... il n'y a pas de quoi faire un plat :-)

No coz, jezeli nasz Nowy Towarzysz boi sie "setki przepisow"... moze by i
lepiej zmienic grupe. howgh. Ale, ale, ale...tu chodzi o Usenet. Po prostu.

Witamy Wszystkich Kucharzy. Ale nie po to Usenet zostal stworzony, zeby
sobie ludzie na priwa posty wysylali.
I juz

ps. jak mozna zasmiecic "setka przepisow" grupe ktora przepisami zyje (i
oddycha)

Ewcia

(coin, couin)

--
Niesz !

psps2. Paryz do W-wy : OK. Cudzoziemska osoba w dr(odze).
(moze nie doleci)
(podpisano :
"Labedz")

1. Data: 2002-03-14 00:46:01

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> s...@g...pl - to oczywiście e-mail mojej panny
> ale możecie pisać także na mój
> lub po protu na grupę

Poszukaj w archiwum lub w google: pishinger i kremowka.
To pierwsze co mi przychodzi na mysl, dobre bardzo ale przepisow nie znam.
No i byla nie tak dawno dyskusja o Maklowicza CK ksiazce kucharskiej, ale nie
pamietam,czy przepisy byly podawane.

iza

1. Data: 2002-03-14 10:25:43

Od: "Przemysław Popek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Slusznie
>
> Ułomny jakiś??? Ewy nie znasz? Toż to siostra Ani!!!

chciałbym CIĘ spotkać koleś,
jeśli każdego nowego tak przyjmujesz ...
ach ... szkoda gadać ...

póki co, sam wykazałeś się bezmyślnością,
skoro nie czytam grupy i, niestety, nie mam czasu przeglądać archiwum
NIE ZNAM EWY
ANI NIKOGO Z TEJ GRUPY!

to chyba jasne! :))))

przemeq

1. Data: 2002-03-14 10:31:33

Od: "Przemysław Popek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> I juz
>

> ps. jak mozna zasmiecic "setka przepisow" grupe ktora przepisami zyje (i

Tak się składa, że moja panna nie korzysta z usenetu (jeszczcze)
I na pewno szybciej byłoby, gdyby znalazła coś w mailboxie :)

ale takie przypadki też oczywiście trudne są do domyślenia się :(

przemeq

1. Data: 2002-03-14 10:34:44

Od: "Przemysław Popek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> No i byla nie tak dawno dyskusja o Maklowicza CK ksiazce kucharskiej, ale

DZIĘKI !
wreczcie coś konkretnego :)
[poszukam, poinstruuję Justynę /stysię/ jak dostać się do archiwum]

przemeq

oponki
Kiszka wieprzowa wątrobiana - przepis z 1800 roku
Suropieki
SRWERY GRUP
świąteczna babka ucierana?