Re: kregosłup szyjny

From: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: kregosłup szyjny
Date: Thu, 4 Jan 2007 14:47:43 +0100

> Przeczytalem Pana artykul, z tego co widze przyjmuje Pan w katowicach a ja
> jestem z lodzi, moze zna Pan kogos z okolic lodzi kto umie zastosowac ta
> metode?
> Wydaje mi sie ze moj uraz jest dosc nieznaczny , nic mnie nie boli i nie
mam
> zaniku czucia. Od kiedy stosuje poprawna postawe przy pracy ustapily tez
> zawroty glowy.
> Czy w takim przypadku nie wystarcza cwiczenia kregoslupa szyjnego?
> Zastosowalem wczoraj cwiczenia 13 i 14 z tej strony
> http://www.rokwisz.pl/nowa_strona_2.htm
> [...]

Niestety to nie ja jestem autorem tej strony. Nie jestem również
rehabilitantem. Trudno mi się wypowiadać
jeżeli nie widziałem wcześniej zdjęcia RTG.

Nie odpowiadam również za efekty leczenia mgr. Szklarza, mam nieodparte
wrażenie iż jedyną pozytywną i dającą rezultaty terapią jest podana na tej
stronie http://www.kregoslup.med.pl.

Lasery, prądy, krioterapia, masaże to tylko kosmetyczne zabiegi któe nie
likwidują przyczyny bólu,
jaką jest nacisk zdegenerowanego jądra miażdżystego na rdzeń kręgowy.

Takie jest moje zdanie

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl