krew na Woodstock

11. Data: 2007-08-07 21:31:41

Temat: Re: krew na Woodstock
Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bajt" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:f96u9r$47m$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:f95h7o$kp5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A jak później znaleźć takiego Woodstokowicza? przecież tam przyjeżdżają
> ludzie z każdego zakątku Polski. Są spisywani z dowodów?

Nie wiem- Nie oddawałem nigdy krwi i dlatego pytam - a nie są?

--
PawełJ

12. Data: 2007-08-08 10:26:39

Od: l...@w...pl (Lukasz) szukaj wiadomości tego autora

Sa spisywani z dowodów. Wypełniają sążnistą ankiete ( generalnie z tej
listy: http://www.rckik-katowice.com.pl/ktomoze.html ) Mają interwiew z
lekarzem, bada im się poziom czegoś tam (cz. ciałek?) i dopiero puszcza się
im krew.
Równolegle z krwią do transfuzji pobiera się małe próbki do analizy.
Rozumiem, że są z nich robione te badania:
http://www.rckik-katowice.com.pl/badania.html

Tak przynajmniej jest w autobusie wyjazdowym który jeździ na różne eventy
wiec pewnie i na Woodstock.
Mam nadzieje, ze Cie uspokoiłem.
Pozdr
Luk.

13. Data: 2007-08-08 10:52:31

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj pisze:
> Użytkownik "bajt" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem- Nie oddawałem nigdy krwi i dlatego pytam - a nie są?

Kazdy dawca ma zakladana karte identyfikacyjna, w ktorej sa dane teleadresowe.

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

Jak uniknąć strzykawki?
Wycięcie bliznowca z dłoni
Duchy w oczach
Gdzie zrobić operacje by-pass ?
Dieta lekkostrawna ale jednoczesnie kaloryczna