Re: krew w kolanie po artroskopii

From: "Joanna" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: krew w kolanie po artroskopii
Date: Wed, 1 Dec 2004 07:50:45 +0100
Sender: p...@p...onet.pl@uran.zarys.com.pl

Użytkownik "deberg" <"deberg[nospam]"@o2.pl> napisał w wiadomości
news:coigbo$6ir$2@nemesis.news.tpi.pl...
> .ale
>

> I tak ją oszczędzasz.. Chociażby podświadomie..
> Od początku:
> Krwiak w stawie kolanowym po operacjach artroskopowych jest dość częstym
> problemem. Sam w sobie rzadko jest groźny, chociaż dla pacjenta kolejne
> pukcje bywają koszmarem, główny problem to własnie opóźnienie
> rehabilitacji. Stawu, w którym jest spora ilość krwi (czy innego płynu)
> nie sposób prawidłowo ćwiczyć. Ból związany z krwiakiem upośledza funkcję
> stawu i przyśpiesza zanik mięśni. Artroskopia to tylko nazwa dojścia,
> [...]

Tak jak odpowiedziałam Doci, usunięta była część łękotki przyśrodkowej...
(która "odłamała" się w winiku peknięć wcześniejszych pęknięć łękotki).
"Coś" (podejrzewam że wciąż krew) zbiera się w kolanie, opuchlizna pojawiła
się spowrotem po pierwszej punkcji... ).
Lekarz powiedział by robić okłady z Altacetem i obkładać kolano, do tego
obkładać lodem.. ale ten Altacet to nie bardzo mi pasuje tutaj...
pozdrawiam i bedze wdzięczna za odpis..

asia