kriokoagulacja (nadzerka)

1. Data: 2007-01-19 11:04:20

Temat: kriokoagulacja (nadzerka)
Od: tresea <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W srode bylam na zabiegu wymrażania nadżerki. Teraz czytam rozne
artykuly na ten temat i doczytalam, ze zabieg ten moze byc wykonywany
tylko w pierwszej polowie cyklu. Tymczasem u mnie zabieg byl wykonywany
w 25 dniu cyklu (pani doktor dobrze o tym wiedziala). Czy to moze miec
wplyw na skutecznosc zabiegu czy gojenie? I jeszcze jedno - od dnia
zabiegu mecza mnie bardzo wodniste uplawy. Czy to jest normalne?

z gory dziekuje za odpowiedzi
tres

2. Data: 2007-01-19 13:16:26

Temat: Re: kriokoagulacja (nadzerka)
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wplyw na skutecznosc zabiegu czy gojenie? I jeszcze jedno - od dnia
> zabiegu mecza mnie bardzo wodniste uplawy. Czy to jest normalne?

lekarz nie mowil o koniecznosci noszenia wkladek?
oczywiscie ze normalne,gdzies to wymrozenie musi wyplynac.
p.

3. Data: 2007-01-19 13:35:14

Od: tresea <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lekarz nie mowil o koniecznosci noszenia wkladek?
> oczywiscie ze normalne,gdzies to wymrozenie musi wyplynac.
> p.

Oczywiscie, ze nosze wkladki, ale z wlasnej inicjatywy...lekarz nie
wspominal :-)
A to wymrozenie to dlugo tak bedzie wyplywac? bo to juz trzeci dzien.

pozdr
tres

4. Data: 2007-01-19 14:54:21

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie, ze nosze wkladki, ale z wlasnej inicjatywy...lekarz nie
> wspominal :-)
> A to wymrozenie to dlugo tak bedzie wyplywac? bo to juz trzeci dzien.

niepamietam dokladnie bo przeszlam to z 5 lat tmeu ale chyba z dobry
tydzien,wiem ze musialm 2 tygodnie ograniczyc sex.
p.

5. Data: 2007-01-19 16:13:09

Od: "do*ska" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tresea" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skutecznosc zabiegu czy gojenie? I jeszcze jedno - od dnia zabiegu mecza
> mnie bardzo wodniste uplawy. Czy to jest normalne?

Wodniste uplawy jak najbardziej naturalne. Nawet bardzo obfite bywaja. Nos
wkladki lub nawet podpaski. Moga byc i 2 tygodnie spokojnie. Co do polowy
cyklu to nie wiem na pewno. Na logike faktycznie powinno byc z dala od
miesiaczki zeby zdazylo sie podgoic, ale czy _zaszkodzi_ w II polowie cyklu
nie wiem. Moze opozni gojenie?????
Ogolnie zalecenia sa takie zeby sie nie kapac w wannie (nie siedziec w
wannie) tylko myc sie pod prysznicem przez okres gojenia (moze byc i 4
tygodnie), zadnych basenow w tym czasie, zrezygnuj ze wspolzycia oraz z
tamponow. Po okresie gojenia i kontroli lekarskiej wszystko wraca do normy.
To tyle co pamietam po swojej krio. pamietam tez ze dostalam oslonowo na
czas gojenia gynalgin. No i konieczne sa jednak kontrole po zabiegu oraz
kontrolna cytologia po pelnym okresie wygojenia.
do*ska

prosba o tlumaczenie
w sprawie czy szkodzi zdrowiu
pytanie o szkła Transitions