kto kogo zabierze czyli choroby chodzą po pilotach

31. Data: 2008-10-12 21:16:00

Temat: Re: kto kogo zabierze czyli choroby chodzą po pilotach
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gctmlc$3s4$2@news.onet.pl> :

am_premiera_na_poklad.html

> Nie jeden, a czterech - każda załoga pewnie składa się z dwóch pilotów,
> przynajmniej tak to wygląda na filmach. I nie byle jaki pilot, ale pilot
> posiadający odpowiednie przeszkolenie do pilotowania, było nie było,
> leciwego i już nie powszechnie latającego modelu samolotu.
>
> Swoją drogą, o ile mnie pamięć nie zawodzi, samoloty rządowe są troszkę
> awaryjne. Ja tam bym puścił Kaczora, niech se leci - w Brukseli nastąpi
> "zepsucie się maszyny", drugiego składu pilotów nie będzie, więc drugi
> samolot nie doleci i niech Prezydęd wybiera - czeka parę dni na naprawę
> [...]

ciekawa jest ta natura ludzka.
z jednej strony dorośli dzieciom wpajają zasady, a z drugiej strony
permanentnie je łamią.

nie wiem czy to tylko polska domena, ale na pewno polska jest.

wyśmiać, olać, storpedować. w skrócie - WOS.
wiedza o społeczeństwie - w teorii inaczej w praktyce inaczej.

czasami łapię sie na tym, że nie mam nic przeciwko totalnej zagładzie.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

32. Data: 2008-10-12 21:16:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Było nie robić prasówki na grupie :>

ech, to jest silniejsze ode mnie :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

33. Data: 2008-10-12 21:18:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesamowite.
Jak tak dalej pójdzie to zapałasz miłością do Hitlera,
albo Mao. ;)

--
CB

"tren R" <t...@n...sieciowy> napisał(-a)
w wiadomości news:gctpem$dq0$1@news.onet.pl:

34. Data: 2008-10-12 21:25:34

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"zepsucie się maszyny", drugiego składu pilotów nie będzie, więc drugi
samolot nie doleci i niech Prezydęd wybiera - czeka parę dni na naprawę

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

35. Data: 2008-10-12 21:31:02

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Niesamowite.
> Jak tak dalej pójdzie to zapałasz miłością do Hitlera,
> albo Mao. ;)

co innego dostrzegać w sobie chore momenty, a co innego z choroby robić
constans.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

36. Data: 2008-10-12 21:34:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <gctpem$dq0$1@news.onet.pl> :

> A tam - Kaczyński się uroczo naburmusza i nadyma. Jakby musiał wracać
> czarterem do kraju, to dopiero by kabaret wywołał. Zawsze trochę
> rozrywki by było. ;>

rozrywki i tak jest dość, wole ani mru mru.
jeden się nadyma, drugi chleje podczas publicznych iwentów, trzeci jest
megalomanem do sześcianu i nadyma sie niezgorzej niz pierwszy, a
dodatkowo najprawdopodobniej był agentem.

to co, mogę się tylko cieszyć, że jest lepiej.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

37. Data: 2008-10-12 21:40:53

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2008-10-12 22:22:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żartowałem. :)

Zauważ: ja chwilami mam poczucie, że ~rozumiem dlaczego powstały
obozy koncentracyjne, a ty dosłownie nie masz nic przeciwko...
Zaiste interesująca różnica. ;)

--
CB

"tren R" <t...@n...sieciowy> napisał(-a)
w wiadomości news:gctqas$fuf$1@news.onet.pl:

39. Data: 2008-10-12 22:33:55

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Żartowałem. :)
>
> Zauważ: ja chwilami mam poczucie, że ~rozumiem dlaczego powstały
> obozy koncentracyjne, a ty dosłownie nie masz nic przeciwko...
> Zaiste interesująca różnica. ;)

różnica jest w emocji.
zdarza mi się sięgać emocjonalnej ciemnej strony mocy, choć wiem że to
często irracjonalne. tak samo jak zdarza mi się szybować po drugiej
stronie. i wtedy kocham poczucie absurdu.

u ciebie nie widzę emocji związanych z absurdem.
dostrzegam raczej chirurgiczną precyzję zadowolonego z siebie ~sadysty.

zważ przy tym, że trudno jest walczyć ze stereotypami.
ty masz niewąski, któremu i ja ulegam, choć staram się nie.
mało się staram?
jeśli tak, to ty bardzo mało. :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

40. Data: 2008-10-12 23:30:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe rzeczy zapodajesz. ;)

Czy czytając moje teksty masz poczucie, jakbyś siedział na fotelu
pasażera w aucie prowadzonym pod prąd przez chcącego zabić
siebie i ciebie sadystę?
Dobrze rozumiem?

Co czujesz jako taki pasażer?
Sprzeciw, gniew, zakrywasz oczy z przerażenia i modlisz się, chciałbyś
krzyczeć, chciałbyś uciekać jak najdalej...?
Coś innego?
Co?

--
CB

"tren R" <t...@n...sieciowy> napisał(-a)
w wiadomości news:gctu0p$otf$1@news.onet.pl:

> [...]
> zważ przy tym, że trudno jest walczyć ze stereotypami.
> ty masz niewąski, któremu i ja ulegam, choć staram się nie.

Działanie Deja vu
Zazdrość a lęk przed byciem oszukanym/wykorzystanym
Zadziwiający Turnau
He..he. Urbach i J-23
Stan wojenny w USA