kto pamieta żółtą sól knorra?

1. Data: 2003-04-05 00:51:52

Temat: kto pamieta żółtą sól knorra?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

taka do posypywania kanapek na przyklad - zolte drobne granulki w zoltym
oparowaniu - takim wygodnym, zdziurkami, ze mozna bylo od razu posypywac.
bardzo mi smakowala ta mieszanka przyprawowa, ale od dluzszego czasu nie
moge jej znalesc w wwie. czy ktos ja moze namierzyl?

1. Data: 2003-04-05 06:39:15

Temat: Re: kto pamieta żółtą sól knorra?
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo mi smakowala ta mieszanka przyprawowa, ale od dluzszego czasu nie
> moge jej znalesc w wwie. czy ktos ja moze namierzyl?

Witam!
Wejdź może na stronę knorra (www.knorr.pl) i sprawdź czy jeszcze ją produkują.

Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2003-04-05 08:18:17

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Apr 2003 08:39:15 +0200 , k...@p...onet.pl wrote:

>Wejdź może na stronę knorra (www.knorr.pl) i sprawdź czy jeszcze ją produkują.

Produkowac produkuja ale w Polsce nie uwidzisz. Ja mam przzwieziona ze
Szwajcarii i bardzo zaluje, ze jej u nas nie ma.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-04-05 12:33:15

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wejdź może na stronę knorra (www.knorr.pl) i sprawdź czy jeszcze ją
produkują.

juz tam bylam:( nie ma. widzialam ja w jakis delikatesach, sprowadzana z
zagranicy, ale strasznie drogo kosztowala...

1. Data: 2003-04-05 12:33:44

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak wogole dziwna strona - nie podali maila!

1. Data: 2003-04-06 07:15:46

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@p...net> napisał w wiadomości

> Produkowac produkuja ale w Polsce nie uwidzisz. Ja mam przzwieziona ze
> Szwajcarii i bardzo zaluje, ze jej u nas nie ma.

a njie pamietasz ile tam w szwajcarii kosztowala? bo w polskich delikatesach
bodajze 20 zl (takie male opakowanie...)

1. Data: 2003-04-06 07:53:26

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Apr 2003 09:15:46 +0200 , "rena" <r...@p...pl> wrote:

>a njie pamietasz ile tam w szwajcarii kosztowala? bo w polskich delikatesach
>bodajze 20 zl (takie male opakowanie...)

Nic z tego - ja dostalam. A gdzie widzilas u nas?? Jestem gotowa
zaplacic i 30 zl zeby miec bo mi sie konczy.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-04-09 14:10:11

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Catalina" <c...@p...net> napisał w wiadomości

> a njie pamietasz ile tam w szwajcarii kosztowala? bo w polskich delikatesach
> bodajze 20 zl (takie male opakowanie...)

W Belgii kosztuje 1,03 Euro wczoraj kupowalam :))

Pozdrawiam Magda

1. Data: 2003-04-09 15:24:59

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Belgii kosztuje 1,03 Euro wczoraj kupowalam :))

buuuuu:(((((

1. Data: 2003-04-09 16:20:57

Temat: Odp: kto pamieta żółtą sól knorra?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6ok72$dd$...@f...acn.pl...

> a njie pamietasz ile tam w szwajcarii kosztowala? bo w polskich
delikatesach
> bodajze 20 zl (takie male opakowanie...)

Reno,
jakies 1,5 roku widzialam w Warszawie (potem sie wyprowadzilam), kolo
12-15 zl - sklep widze przed oczami, ale jak tam trafic, ani nazwy,
nie pamietam. Wydaje mi sie, ze mial cos z "halą" w nazwie i wczesniej
byl targowiskiem.... (?) Bylo tam mnostwo dosc rzadkich rzeczy do
jedzenia.

Sol ta jest tez w Niemczech, Szwecji, a takze na bazarach
przygranicznych po slowackiej i czeskiej stronie, gdzie ma dosc
przyzwoita cene.

--
cieplutko pozdrawia Magda

przepisy na sernik