Re: kto pomoze??

Data: 2003-04-29 21:21:41
Temat: Re: kto pomoze??
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

ksRobak napisał:

> Wobec tego dam ci prostsze zadanie:
> narysuj bez odrywania ołówka od kartki linię przerywaną (!)
> nie da się?
> to przypomnij sobie przykład który ksRobak podał dla koperty...
> weź drugą, mniejszą kartkę i przeciągnij linię tak, by wychodziła poza
> kartkę mniejszą z obu stron.
> zdejmij kartkę mniejszą. to co zobaczysz na kartce większej będzie
> linią przerywaną.

Się dopiszę - wystarczy położyć palec na drodze długopisu - ale gdzie
piękno rozwiązania?

Znów myślałem jedząc kanapkę ;). Rozwiązaniem jest:

- zafiksowanie za treść pojęcia (różne rozumienie treści pojęcia);
- wykształcenie szkolne (Dyscyplina w rozwiązywaniu zadań - kamyczek do
ogródka patrycji ;) );
- chęć dostosowania się do oczekiwań odbiorcy
- rozdzielność zdolności do analizy i syntezy
- dbałość o "estetykę" rozwiązań - nie oczekuję zrozumienia od filozofa,
stosującego naukę opartą na aksjomatach, czyli "na skróty" ;) ;

Jak dla mnie tych "niewyjaśnionych" LUB jest za dużo, żeby zadanie uznać
za wiarygodny test zdolności człowieka. ;)

Flyer