Re: która pralka?

Data: 2012-07-27 13:37:40
Temat: Re: która pralka?
Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

ZbyszekZ <z...@g...com> napisał(a):

>Coś musi mieć decydujące znaczenie, do wyboru jest:
>pojemność, zużycie materiałów i cena.
>Pralek o podobnej pojemności jest wiele, cena nie ma znaczenia a wybrać trzeba
jedną. Lepiej że zużcie wody ma decydować niż kolor uszczelek.

Nie no ok, rozumiem, ale np mi tak male roznice w zuzyciu wody nie maja znaczenia a
juz
na pewno nie decydujace (dlatego pytam, ile osoba chce robic pran zeby zwracac na to
uwage
- no chyba, ze jest jakis problem z dostepem do wody) Jakosc produktu, cena, wymiary,
pojemnosc na
wklad etc to sa istotne elementy, ale zuzycie kilkunastu litrow mniej/wiecej? to tyle
co podlanie
kwiatow.
No moze tez jakies tam funkcje, ale i tak zazwyczaj sie okazuje, ze w praktyce potem
korzysta sie
z paru na krzyz.