Re: którą wybrać kratkę wentylacyjną

Data: 2012-08-26 16:32:17
Temat: Re: którą wybrać kratkę wentylacyjną
Od: "Irokez" <n...@w...pl>

Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
news:k1cgkl$g7b$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
00mm-mv100vs-i2519525
> no i w sumie trochę mała, miałem jakoś: 15x20
> ale chcę trochę większą dla lepszej wentylacji: 30x30
> no i trochę musi zachodzić na ścianę by można było dobrze przymocować

Ale mi nie chodziło o "kup tą" tylko zastanów się, czy będziesz chciał ją
kiedykolwiek umyć.
Mi w kuchni kratka brudzi się dość szybko (wiadomo, para, tłuszcze od
gotowania itp) i jedyny sposób aby domyć ładnie to zciągnąć panel.
W tej po prostu odpinam ją z zatrzasków i myję.
Te blaszki to trzeba wykręcać śruby.

Tak rzuciłem okiem na aledrogo i nic ciekawego nie widzę, do siebie do domu
zresztą też kratki kupiłem w sklepie budowlanym bo po marketach to
dziadostwo było.

--
Irokez