Re: kuchenka mikrofalowa - jaka?

Data: 2007-02-27 09:47:13
Temat: Re: kuchenka mikrofalowa - jaka?
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

Krzysztof Daniel napisał(a):

> OK, znalazłem nawet bardziej markowe - Amica takowe produkuje.
> Ktoś ma doświadczenie z kuchenkami mikrofalowymi Amica? Warte uwagi?
> Topowy model kosztuje ~310 PLN

Ja mam Amice, topowy model jakiś czas temu (teraz jej nie widzę na
stronie - ma takie przyciski płaskie, właściwie tylko narysowane na
folii). Działa dobrze, nie ma żadnych wodotrysków typu talerz do frytek,
ma mikrofale i grill kwarcowy.
Z moich doświadczeń:
- koniecznie kup taką ze sterowaniem elektronicznym - te ze sterowaniem
mechanicznym są niedokładne i zdarza im się zacinać - ustawiasz na 3
minuty, a licznik dochodzi prawie do zera i staje, a kuchenka pracuje nadal
- mam piekarnik i dlatego chyba nie korzystam wcale z grilla, ale jak
chcesz z grillem to koniecznie kwarcowy

Generalnie nie korzystam z żadnych programów, poza mikrofalami (z rózną
mocą), kuchenki używam co 2-3 dzień, mam kuchenkę 2 lata i zero problemów.

Ze wskazówek to zwróć jeszcze uwagę, gdzie kuchenka ma otwory
wentylacyjne - moja ma od góry i w związku z tym nic nie można na niej
postawić.

--
Paweł Muszyński