kuchnia

1. Data: 2002-08-26 12:06:52

Temat: kuchnia
Od: "Martusia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję tanich szafek do kuchni. Szafki na wymiar, cały sprzęt AGD w
zabudowie..
Jak narazie najnizszą ceną jaka usłyszałam było 10 tysiecy złotych.
Jestem z Warszawy, ale chetnie zakupie szafki z innego regionu Polski
Zalezy mi na niskiej cenie ale nie na byle jakich szafkach.

Z góry dziekuje za wszelkie sugestie
Marta

1. Data: 2002-08-26 15:11:09

Temat: Re: kuchnia
Od: "JACooL" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Akurat sie tak sklada ze jestem synem wlasciciela - producenta mebli. Jezeli
10000 to cena za same szafki (bez AGD) to moge powiedziec ze chyba takiej
drogiej kuchni jeszcze nie robilismy. Dodam tylko ze robilismy rozne
kuchnie - firma istnieje juz prawie 20 lat.

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2002-08-26 15:12:06

Od: "e-dziunia" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martusia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jestem z Warszawy, ale chetnie zakupie szafki z innego regionu Polski
> Zalezy mi na niskiej cenie ale nie na byle jakich szafkach.

hmmm
z tego co sie orientuje to nie jest to ta grupa
tu gadaja o przepisach i smakolykach a nie o meblach

--
e-dziunia

1. Data: 2002-08-26 16:34:54

Od: "Wojtek" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm
> z tego co sie orientuje to nie jest to ta grupa
> tu gadaja o przepisach i smakolykach a nie o meblach

Pokręciło Ci się.
Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2002-08-26 16:40:46

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 18:34:54 +0200, "Wojtek" <w...@p...com> wrote:

>Pokręciło Ci się.
>Pozdrawiam
>Wojtek

Nie pokrecilo Jej sie - popatrz na jakie grupy poszlo :-)

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-08-26 16:42:32

Od: "Ti`Ana" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dlugi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie pokrecilo Jej sie - popatrz na jakie grupy poszlo :-)

że tak zasugeruję ;) nie odpowiadajcie na tamte grupy, bo im zaśmiecacie
wątki.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Czy szampan pasuje do kobiety? Do sprawdzenia tutaj:

alkohol w potrawach OT
Wielka prośba!!!
garnek do prażonek
KADAIFI