Re: kudzu

Data: 2004-07-13 22:13:34
Temat: Re: kudzu
Od: "dżej [DNS.WEBSITE.PL]" <d...@o...pl>

:))))))))
***A ja sie nie zgodze. Ludzki organizm i nasza psychika to takie
zalosne 'rzeczy', ktore latwiej oszukac niz cos im zabrac! Coprawda nie
zunaje srodkow (nezwiajmy je) medycznych pomagajacych w rzucaniu
palenia, ale jakies 'substytuty' powinny byc. Chyba lepiej jest skoczyc
z samolotu ze spadochronem niz na sucho, nie?