kukkkurykkuuuuu!!!!!

31. Data: 2010-03-08 13:08:46

Temat: Re: kukkkurykkuuuuu!!!!!
Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> zajebisty dzień dziś jest!
> właśnie się okazało, że sprzedałem niewielki projekt a jutro będę w
> telewizji. ale nie powiem gdzie i co, hehe. robimy się ostatnio jakąś
> gwiazdorską familią - córa w "barwach szczęścia" aktorzyła.
>
> ***

Wow. Gratuluje zajebistego dnia. :)

U mnie akurat wręcz przeciwnie, pech za pechem,
aż się gadać nie chce i nawet śmiać mi się z mojego pecha już nie chce.
Zazwyczaj się chociaż śmiałam.
Tłumaczę to sobie że to przez tę dłuuugą zimę.

ostryga.

32. Data: 2010-03-08 13:09:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 08-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no wreszcie ktoś dostrzegł, że życzenia złożyłem!
> :)

> szukałem ale nie znalazłem - wiersza z jakiejś książki, chyba młodzieżowej
> - którego sens brzmiał mniej więcej tak:
>
> to sztuka być królową
> i rządzić tak
> aby to on myślał, że pociąga za sznurki

Krasicki, chociaż biskup, już to dawno temu okrelił dwuwierszem uroczym a
słusznym:
"Mimo tak wielkiej płci naszej zalety, my rządzim światem, a nami kobiety."

> cholera, tam nie było nic z tych sznurkach chyba :)

Ze sznurkami też ładnie.

Q(a)

33. Data: 2010-03-08 13:11:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostryga" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zazwyczaj się chociaż śmiałam.
> Tłumaczę to sobie że to przez tę dłuuugą zimę.

Chodź, przytulimy.
Narwiemy Ci prymulek u Medei...
Pięknie będzie :-)))).

MK

34. Data: 2010-03-08 13:14:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

nidzku chyba

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

35. Data: 2010-03-08 13:17:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

edwardzie, carpe qrczak!

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

36. Data: 2010-03-08 13:18:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> W sumie to nawet dziwne, że nie padło jeszcze nic o maupach. Czasy się

tw maupa wie co robi.

--

Zobaczyłam typa w skórzanej kurtce. "Koleś wygląda zajebiście" -
pomyślałam. Ale za chwilę pojawił się inny - w skórzanej kamizelce. "Nie

37. Data: 2010-03-08 13:26:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> CB trzeba powoli przyzwyczajać do normalnych, nieuwłaszczeniowych relacji

z pozycji wasalnej, to prawdziwa sztuka :)

38. Data: 2010-03-08 13:32:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 08-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> edwardzie, carpe qrczak!

Wzruszasz mnie. Opiekuńczością swą. I wogle.

Qr(a)

39. Data: 2010-03-08 13:33:22

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 08-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> nidzku chyba

wiem co mówię.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

40. Data: 2010-03-08 13:48:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Wiśta wio! (łatwo powiedzieć)

hetta, haśta, prrr!!

--

Gienadij Zuganow przeczytał bajkę o Śpiącej Królewnie.
Zamyślił się i z pewnym wahaniem udał się na Plac Czerwony.

Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.