Strona główna Grupy pl.rec.dom kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi! Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZE o wypowiedzi!

Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZE o wypowiedzi!

Data: 2005-12-21 23:57:30
Temat: Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZE o wypowiedzi!
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

Użytkownik "Andrzej Seneczko" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:do98k6$kns$1@news.lublin.pl...

> powiem ci ze ryzykujesz, bo nie wiesz dokladnie co sie z nia wczesniej
> stalo, mogla np. przewrocic sie na bok, zrobi sie mikropekniecie gdzies
> na plytce od elektroniki i to wyjdzie dopiero z czasem, ostatnio
> naprawialem tuner radiowy ktory spadl, pekla plyta glowna poprawilem co
> widoczne bylo kablami jednak po skreceniu wszystkiego do kupy przestal
> pokazywac wyswietlacz przez pol godziny poprawiania lutow i ogladania
> nie znalazlem przyczyny jest gdzies mikropekniecie ktore daje o sobie
> znac kiedy wszystkie sruby od plyty sie przykreci, oczywiscie ryse mogl
> [...]

Po pierwsze na "sklepowa" nie byloby nas stac. Po drugie sprzet ma gwarancje
wiec w jakis sposob jestem zabezpieczona. A moim zdaniem jesli do okresu
gwarancji nic nie wyjdzie to juz powinno byc ok. Jasne ze moze sie cos nagle
ujawnic ale awarie ujawniaja sie bardziej na poczatku (mam namysli
uszkodzenia mechaniczne).

Pozdrawiam
Agnieszka