Re: kupno nawilżacza

From: "Grzegorz" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: kupno nawilżacza
Date: Sun, 19 Oct 2003 22:24:42 +0200

Ja mam najmniejszy chyba LW-10 (jeden walec)
Na początku byłem rozczarowany słabą wydajnością, rano nadal nie było tak ja
potrzeba. Po jakimś czasie widziałem dużą różnicę gdy nie włączyłem na noc
nawilżacza. Nawilżane pomieszczenie ma 3,5 na 2,5 więc jest niewielkie a
nawilżacz jest niby na 25m2 ale jest chyba troche za słaby. Następny jest
chyba LW-14 (bodajże 2 walce) i ten pewnie by był lepszy.
Można używać bez bioabsorbera tylko trzeba częściej myć. Obudowa łatwa do
mycia, kanaliki w walcu całkiem niedostępne do mycia więc pewnie ich myć nie
trzeba.
Ogólnie jestem zadowolony.

Pozdrowienia