kupno nawilżacza

1. Data: 2003-10-17 11:35:27

Temat: kupno nawilżacza
Od: "Rafał Fedorków" <f...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam zamiar kupić nawilżacz i zastanawiam się nad jednym z 2 modeli w
zbliżonej cenie:
- najmniejszy model Venty - chyba LW14
- Boneco Air-o-Swiss 1355
Teoretycznie ten drugi ma lepsze parametry: większa wydajność, nie wymaga
bioabsorbenta (elektroliza).
Czy ktoś może go używał i ma jakieś uwagi?
Pozdrawiam,
Fedor

1. Data: 2003-10-17 19:22:09

Temat: Re: kupno nawilżacza
Od: PARKER <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bioabsorbenta (elektroliza).
> Czy ktoś może go używał i ma jakieś uwagi?

Witam!!

Mają małe dziecko próbowałem 2 różne nawilżacze - ultradźwiękowy taki z
parą zimną i jakiś drugi dośc drogi za około 400 zł z filtrem co miał
być super itd. Generalnie ich wadą jest to że kurzą niemiłosiernie !!!
Pozatym przy szczelnych oknach ( np w zimie) po nocy były całę mocno
zaparowane.
Jedyna porządną rzecz do nawilżenia pokoju to jest zwykłe akwarium z
rybkami . I cieszy oko i uspokaja a zarazem świetnie nawilża powietrze -
mniej się kurzy w pokoju itp.

PZDR
Adam

1. Data: 2003-10-17 20:47:47

Od: "Vee Cha" <z...@z...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyna porządną rzecz do nawilżenia pokoju to jest zwykłe akwarium z
> rybkami . I cieszy oko i uspokaja a zarazem świetnie nawilża
powietrze -
> mniej się kurzy w pokoju itp.

no ale to zmienianie wody... urghhh...! juz chyba wole nawilzacz ;-)
chociaz pewnie masz racje - wyglada lepiej.

swoja droga kot cieszylby sie najbardziej z powodu dodatkowych
posilkow plywajacych w tym szklanym pudelku...

--
Z pozdrowieniem

1. Data: 2003-10-18 06:59:47

Od: PARKER <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ale to zmienianie wody... urghhh...! juz chyba wole nawilzacz ;-)
> chociaz pewnie masz racje - wyglada lepiej.

Te czasy że zmieniało się wode to już przeszłość daleka. Teraz są bardzo
wydajne filtry biologiczne i mechaniczne i wystarcza podmiana 10-20 %
wody co tydzień lub dwa - zależy jakie rybki trzymasz i czy nie
przekarmiasz ich. Za cene dość drogiego nawilżacza ( ok 400 zł ) możesz
mieć akwarium około 100 litrowe z filtrem i pokrywą.

> swoja droga kot cieszylby sie najbardziej z powodu dodatkowych
> posilkow plywajacych w tym szklanym pudelku...

Pewnie by obserwował . Najwyżej by pomagał przy pilęgnacji :-)

1. Data: 2003-10-19 10:12:10

Od: "Fedor" <f...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PARKER" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Za cene dość drogiego nawilżacza ( ok 400 zł ) możesz
> mieć akwarium około 100 litrowe z filtrem i pokrywą.

Kwestię zakupu akwarium zamiast nawilżacza też rozważałem - ale obawiam się,
czy wydajnośc nie będzie za mała - w końcu akwarium cały czas będzie
przykryte pokrywą i parowanie jest ograniczone - a dla porównania nawilącz
boneco w ciągu godziny chyba "rozpyla" jakieś 0,5 litra. Poza tym kupno
akwarium wymagałoby małego przemeblowania pokoju - na razie nie widzę za
bardzo na nie miejsca.

1. Data: 2003-10-19 20:24:42

Od: "Grzegorz" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam najmniejszy chyba LW-10 (jeden walec)
Na początku byłem rozczarowany słabą wydajnością, rano nadal nie było tak ja
potrzeba. Po jakimś czasie widziałem dużą różnicę gdy nie włączyłem na noc
nawilżacza. Nawilżane pomieszczenie ma 3,5 na 2,5 więc jest niewielkie a
nawilżacz jest niby na 25m2 ale jest chyba troche za słaby. Następny jest
chyba LW-14 (bodajże 2 walce) i ten pewnie by był lepszy.
Można używać bez bioabsorbera tylko trzeba częściej myć. Obudowa łatwa do
mycia, kanaliki w walcu całkiem niedostępne do mycia więc pewnie ich myć nie
trzeba.
Ogólnie jestem zadowolony.

Pozdrowienia

1. Data: 2003-10-20 07:48:56

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> boneco w ciągu godziny chyba "rozpyla" jakieś 0,5 litra. Poza tym kupno
> akwarium wymagałoby małego przemeblowania pokoju - na razie nie widzę za

Ja mam Boneco, drogi jak cholera ponad 500zl, filtr wymienny za ok. 60zl, co
pol roku - zona sie uparla !
Moje uwagi:
Mam go juz rok.
Nic sie nie pyli, na meblach nie ma osadu
w mieszkaniu rano unosi sie lekka mgla, okna sa zaparowane w tym pokoju w
ktorym stoi nawilzacz.
ma mozliwosc ustawienie cieplej mgielki - nie korzystam z tej funkcji.
jest bardzo cichy, prawie bezszelestny, czasem tylko babelki wody slychac.
Najwazniejsze - nawilzacz ma rozpylac wode, jesli bedzie to robil za 100zl
to nie widze sensu kupowania tak drogiego sprzetu. Uwazame ze tansze tez sa
dobre.

1. Data: 2003-10-20 08:49:41

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fedor" <f...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przykryte pokrywą i parowanie jest ograniczone - a dla porównania nawilącz
> boneco w ciągu godziny chyba "rozpyla" jakieś 0,5 litra.

Nawizlacz Boneco jest rewelacyjny.
Powietrze w szpitalu w kotrym lezalo moje dziecko bylo nawilzane takim
wlasnie nawilzaczem.
Chcielismy taki sam kupic sobie do domu,ale nie mielismy tyle kasy wiec
kupilismy taki:
Teraz patrzac na ceny Boneco i tego naszego , widze ze prawie sie
wyrownaly.

magda

1. Data: 2003-10-20 08:50:46

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <...@...com> napisał w wiadomości

> Ja mam Boneco, drogi jak cholera ponad 500zl, filtr wymienny za ok. 60zl,
co
> pol roku - zona sie uparla !

Na Allegro mozna kupic nowke za 200zl.

Magda

1. Data: 2003-10-20 11:16:42

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysztof" <...@...com> napisał w wiadomości

60zl,
> co
>
> Na Allegro mozna kupic nowke za 200zl.

Tak zgadza sie ten co kupilas to dobry wybor za dobra cene, kolega ma taki.
Ale mojego Boneco nie kupisz za mniej niz 500zl, niestety w Euro AGD taki
sam ponad 600 a na allegro nie widzialem jeszcze nigdy tego modelu.

Jeszcze raz podkreslam, mimo ze jestem zadowolony z Boneco, teraz kupilbym
tanszy np. ten co poleca kolezanka.

białe robaczki
Zmywarka Candy C456 - czy warto ?
Siakieś specjalne kołki rozporowe do płyt k-g??
Re: prezent na nowe mieszkanie
prezent na nowe mieszkanie