Siakieś specjalne kołki rozporowe do płyt k-g??

1. Data: 2003-10-17 08:23:58

Temat: Siakieś specjalne kołki rozporowe do płyt k-g??
Od: "Maciej 'Gawronik' Gawroński" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

No to jesteśmy "na finiszu" :-) Jeszcze z 10 dni i przeprowadzka :-)
Nadszedł zatem czas, aby montować wszelkiego rodzaju lampy.
No ale jak zamocować lampy na sufitach z płyt k-g? Przeca zwykłych
kołków rozporowych raczej się chyba nie da zastosować... Kilka wymian
żarówek, przy których lampa się "buja" i zwykły kołek z płyty k-g
"wylezie" razem z lampą... :-(((
Jakie zatem są tu metody??
(BTW: archiv przejrzałem, ale w sumie nic nie znalazłem)

--
Pozdr.

[| Maciek <Gawronik> Gawroński m_gawronski(at)w[u]p[e].pl |]
[| nissan sunny N14 1.6SLX 16v '92r. + LPG |]
[| swiss olive - p.m.s. edition |]
[| Grodzisk Mazowiecki |]
[| Wszystko o nissanach http://www.nissanclub.of.pl/ |]

1. Data: 2003-10-17 08:34:17

Temat: Re: Siakieś specjalne kołki rozporowe do płyt k-g??
Od: " KrzysioK" <k...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kołków rozporowych raczej się chyba nie da zastosować... Kilka wymian
> żarówek, przy których lampa się "buja" i zwykły kołek z płyty k-g

Sa specjalne kolki do GK (w kazdym sklepie) a raczej do plaszczyzn z pustka
czy cos takiego. Taki kolek przy wkrecaniu sie "rozcapierza" i za scianka
zostaje grzybek raczej ciezki do przeciagniecia. Jest tez wariant bardziej
wytrzymaly z kolkiem metalowym. Przy kupowaniu uwazaj na dopuszczalna
glebokosc pustki, powinno byc narysowane na opakowaniu.

1. Data: 2003-10-17 08:36:49

Od: "shira" <lux@(usunto)kr.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

do mocowania lamp w suficie najlepsze sa kotwy np fischera, mozna tez
zastosowac metalowe kolki do plyt g-k bardzo mocno trzymaja. Plastikowe
kolki do plyt g-k jakos nie zdaja egzaminu. U siebie w mieszkaniu mam
zamocowane szafki kuchenne na podwojnej plycie g-k zamocowane na metalowych
kolkach i wisza bez problemu.

1. Data: 2003-10-17 09:14:36

Od: "Maciej 'Gawronik' Gawroński" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Sa specjalne kolki do GK (w kazdym sklepie) a raczej do plaszczyzn z pustka

Aha. Dzięki za info. :-) Czyli coś w rodzaju tzw. "fiszerów"?

> Przy kupowaniu uwazaj na dopuszczalna
> glebokosc pustki,
[...]

Hmmm... A możesz rozwinąć, nie bardzo kojarzę o co chodzi... :-(
(Taki jakiś dzisiaj niekumaty jestem ;-))) )

1. Data: 2003-10-17 09:17:28

Od: "Maciej 'Gawronik' Gawroński" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do mocowania lamp w suficie najlepsze sa kotwy np fischera,

O, tych nam trochę zostało po instalacji okien ;-) Może się przydadzą :-))

> mozna tez
> zastosowac metalowe kolki do plyt g-k bardzo mocno trzymaja. Plastikowe
> kolki do plyt g-k jakos nie zdaja egzaminu.

Jak by co, to będę szukał metalowych. Dzięki za info :-))

1. Data: 2003-10-21 12:05:51

Od: "IDM.SERVICE.DARIUSZ.MAJ" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Są specjalne kołki do płyt gipsowych.
Popytaj w hurtowniach

Dariusz

Użytkownik "Maciej 'Gawronik' Gawroński" <m...@W...pl> napisał
w wiadomości news:2648.000000b2.3f8fa71d@newsgate.onet.pl...
> [...]
> Pozdr.
>
> [| Maciek <Gawronik> Gawroński m_gawronski(at)w[u]p[e].pl |]
> [| nissan sunny N14 1.6SLX 16v '92r. + LPG |]

Re: prezent na nowe mieszkanie
prezent na nowe mieszkanie
gdzie NIE-Komandor???
Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !