Zmywarka Candy C456 - czy warto ?

1. Data: 2003-10-17 08:36:19

Temat: Zmywarka Candy C456 - czy warto ?
Od: "" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam mozliwosc zakupienia ww zmywarki za nizsza niz sugerowana cene (1870
zamiast 2200). Mam pytanie do jej uzytkownikow, albo osob ktore mialy z nia do
czynienia czy warto cos takiego kupic, czy tez jest to wywalenie kasy w bloto i
lepiej doplacic kupujac cos innego.

Pzdr
Pegaz_28

1. Data: 2003-10-17 09:35:23

Temat: Re: Zmywarka Candy C456 - czy warto ?
Od: " Maciek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamiast 2200). Mam pytanie do jej uzytkownikow, albo osob ktore mialy z nia

Przecież to normalna cena znalazłem w necie po 1839. Okazja byłaby za 1300
zł. Pzdr. Zobacz ceny :
http://www.agdrtv.prv.pl/
http://agdrtv.home.pl/

Siakieś specjalne kołki rozporowe do płyt k-g??
Re: prezent na nowe mieszkanie
prezent na nowe mieszkanie
gdzie NIE-Komandor???
Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !