kupujemy żelazko

11. Data: 2011-09-05 14:56:12

Temat: Re: kupujemy żelazko
Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli chcesz skrocic czas prasowania wybierz sobie zelazko z silnym
wyrzutem pary. I juz. Odpada Ci wtedy spryskiwanie materialu - a to
chyba najwiekszy zlodziej czasu. Warto zwrocic uwage po ktorej stronie
jest guzik "uderzenia parowego", powinien byc latwo dostepny pod
kciukiem. Prasujesz prawa dlonia - guzik po lewej, prasujesz lewa -
guzik po prawej. Odwrotna "guzikologia" jest lekko upierdliwa.
Porysowania, uszkodzenia stopy - to nie jest jakis wymysl
marketingowy? Nie wiem do jakiego stanu trzeba by doprowadzic zelazko,
zeby rysy na stopie przeszkadzaly w czymkolwiek. Ale moje
przedostatnie zelazko to Philips - mam go od jakichs 10-13 lat i w
koncu zmienilem go bo pary nie generowal wcale. Od paru tygodni mam
jakas Rowente kupiona nowa za 50 zl na Allegro. Jak mi padnie po X
latach to nie bede plakal.

pozdr
Piotr

12. Data: 2011-09-05 15:38:52

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim wrote:

> Żelazka kupuj najtańsze - za 50 zł można kupić żelazko, które posłuży
> 3-4 lata. Sprawdzone na własnej osobie - 3 miesiące temu wymieniłem 3
> w swoim życiu żelazko. Każde służyło jakieś 4 lata. Wziąłem, jak
> zwykle, jedno z tańszych...
>
> Nie wierzę, że te za 300 złotych potrafią lepiej i szybciej prasować.

ale to nie ma nic wspólnego z religią...

jeśli stopa jest pokryta ceramiczną warstwą do której nie przywiera żaden
syf, a system prowadzenia pary jest optymalnie zaproijektowany to żelazko
musi lepiej prasować.

13. Data: 2011-09-05 17:38:38

Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 Sep 2011 07:56:12 -0700 (PDT), Piotr Molski napisał(a):
> Od paru tygodni mam
> jakas Rowente kupiona nowa za 50 zl na Allegro. Jak mi padnie po X
> latach to nie bede plakal.
U mnie w domu Rowenta (kupiona we Włoszech za równowartość 200 zł o ile
pamiętam) śmiga dzielnie od 1997 roku.

--
Pooh Zwijasz?
http://zwijaj.pl/

14. Data: 2011-09-07 19:42:58

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 04 Sep 2011 21:17:38 +0200, wolim napisał(a):
> Żelazka kupuj najtańsze - za 50 zł można kupić żelazko, które posłuży
> 3-4 lata. Sprawdzone na własnej osobie - 3 miesiące temu wymieniłem 3 w

[...]

> Nie wierzę, że te za 300 złotych potrafią lepiej i szybciej prasować.

To zobacz sobie kiedyś jak się prasuje przy pomocy stacji parowej :)
Marzenie to mieć w prasowalni manekina parowego do koszul - psst i
wyprasowana :) Ale to już niemałe koszty niestety... :(

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

15. Data: 2011-09-08 07:34:43

Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gary" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup
.pl...
> [...]
> temperatury i wody, blacha zwyczajnie zardzewiała, wypustki odpadły i
> praktycznie dobre żelazko bez jednej ryski na topie eloksalowej jest do
> wyrzucenia.
> Mam wrażenie że ta blaszka z przewężeniami to nie przypadkowy element
> konstrukcji.
> Czy ktoś z osób na sali rozbierał inne żelazka ?
> Lubię konstrukcje proste i trwałe które w razie potrzeby można jeszcze
> naprawić
> przyglądam się ofercie Zelmera, ale słyszałem że ich najnowsze produkty to
> już nie ta jakość i technologia znana z maszynek do mięsa.

Byle nie Tefal, to już drugie żelazko to kosztowało 240 zł i miało nie kapać
podczas prasowania (na większej mocy) a kapie i pluje brudną wodą i
kamieniem, nie da się uprasować białej koszuli, ciekawe czy uznają
gwarancję.

16. Data: 2011-09-09 13:51:54

Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za to dobrze leżało w ręce?
Coś za coś.

-----
> Wlasnie nadszarpnela sie moja opinia o zelazkach Braun.

Domek
Buntowanie sie przeciw grawitacji i symetrii ( na wirtualnych wakacjach)
Czym usunać taśmę klejącą dwustronną z mebli ?
Wentylator lazienkowy
Sprawdzony zestaw garnków na indukcję