Re: kurwa mac

From: Dexter <d...@m...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: kurwa mac
Date: Sun, 17 Jun 2007 12:49:32 +0200

Marek Bieniek napisał(a):

> BTW - żaden lekarz nie odmówi pomocy człowiekowi, którego życie jest
> zagrożone i wymaga to pilnej interwencji. Nie odmówi, bo nie ma ochoty
> pójść do więzienia. Odwołuje się przyjęcia i procedury planowe, takie,
> które poczekać mogą.

Może warto byłoby napisać "ŻADEN PRAWDZIWY LEKARZ" nie odmówi pomocy
człowiekowi.
Jakoś jednak są tacy co odmawiają i nie ponoszą konsekwencji prawnych!!!
Czas zmienić kodeks medyczny!!!!
Łamią przysięgę Hipokratesa!!!
Mogę przytoczyć tutaj wiele przykładów. Zresztą nie tylko ja, ale i inni
pacjenci, którzy doświadczyli właśnie takiej "pomocy" mogą się
wypowiedzieć.
Nie pisz więc jacy to wszyscy lekarze są dobrzy dla pacjenta.
Pacjentki w ciąży, które nie powinne same iść a tym bardziej schodzić
czy wchodzić po schodach mdleją a lekarz zamiast pomóc wydziera gębę.
Człowiek, który leży na ulicy, przyjeżdża pogotowie i orzeka, że to na
pewno pijak, po czym odjeżdża a ów człowiek umiera. Wezwane kolejny raz
po powrocie stwierdza zgon tego człowieka.
Kolejki pod gabinetem czekające po kilka godzin aż pan doktor wypije
kawkę i nagada się z personelem.
Starszy człowiek, który dostał leki moczopędne idąc do ubikacji po
korytarzu szpitalnym zsikuje się, po czym tekst od lekarza "co, znowu
się pan zeszczał", po czym śmiech lekarza.
Przywożą człowieka, który wymiotuje a lekarz wydziera się z obrzydzeniem
"zabierzcie go, zabierzcie, bo nie mogę!!!".
Pytanie do pacjenta jak się czuje. Odpowiedź, że źle. Znowu wydzieranie
gęby "Co mi pan tu pieprzysz. Dostajesz pan leki to musisz się pan
dobrze czuć!".
Tekst do człowieka, który przyszedł z bólem narządów płciowych do
lekarza "To co ja zrobię, że pana jaja bolą?".
Kolejny tekst do kobiety, która uskarżała się na ból "Wsadź pani palec w
dupę, to może przejdzie".
Gdzie tutaj jest kultura? Gdzie jest poszanowanie godności ludzkiej?
Domagacie się więcej pieniędzy za takie chamstwo, za brak współczucia i
poszanowania dla pacjentów, za nieróbstwo i lenistwo?
Krytyka swoich kolegów po fachu, czyli lekarz oświadcza, że jego kolega
złe leki przepisał i w ogóle nie ma pojęcia o leczeniu.
Jeśli tylko pacjent odezwie się w swojej sprawie i stara się
podpowiedzieć coś lekarzowi ten od razu wścieka się i rzuca tekst "jak
pan taki mądry to lecz pan się sam".
Często jest tak, że człowiek sam szybciej zdiagnozuje swoje dolegliwości
aniżeli zrobi to lekarz, który zdarza się dość często, że stawia
błędne rozpoznanie a potem jeszcze się do tego nie przyznaje.
Nie wysłucha do końca pacjenta co ten ma do powiedzenia.
Pijaństwo w gabinetach też się zdarza, więc nie tylko robotnicy
budowlani piją ale i lekarze.
Ile to razy zabierano lekarzy nawet z sali operacyjnej, którzy byli pod
wpływem alkoholu.
Przykładów można podać więcej.

[...]

> Pomyśl teraz kto tu kogo robi w konia i dlaczego. Rząd chce, żeby ludzie
> znienawidzili lekarzy, bo jest im to na rękę.

A lekarze nie robią w konia pacjentów? Sami są odpowiedzialni za to, że
pacjenci ich wprost nienawidzą. Ile to razy pacjent zmienia lekarza
rodzinnego albo idzie do innego, bo ten nie potrafi skutecznie leczyć,
wymądrza się, przyjmuje z łaski.
Trochę pokory i poszanowania dla pacjenta, bo zdrowie dla niego zdrowie
jest najważniejsze a nie pieniądze. Ostatnie pieniądze oddaje aby
stanąć na nogi ale większość nie interesuje jaki będzie efekt leczenia
tylko ile pieniędzy może dać pacjent.
Ja nie zarobię nawet 800 zł na rękę a mam odpowiedzialną pracę. Również
chciałbym zarobić więcej, chociażby 1500 zł. I co? Mam zostawić osoby,
którymi się opiekuję i wyjść na ulicę domagając się 3 czy 5 tysięcy?
Moja opinia nie dotyczy wszystkich lekarzy, bo są tacy, którzy starają
się naprawdę pomóc pacjentowi, znają znaczenie przysięgi Hipokratesa i
potrafią podnieść na duchu chorą osobę, co często jest pomocne w
szybszym dojściu do zdrowia.

Dexter