kwestia urodzin

1. Data: 2013-09-16 19:03:05

Temat: kwestia urodzin
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby wam ktoś powiedział że możecie wybrać czas urodzin i miejsce , to po pewnym
czasie pytający by się zdumiał, dlaczego nikt prawie nie chce rodzić się w
średniowieczu . Odpowiedź prosta by została udzielona, to mroczy czas ludzkości,
która przez jeden błąd, ściągneła na siebie czas strasznego mordu sztrasznej religii.

Gdyby ktoś zapytał dlaczego w 21 wieku w Polsce nikt prawie nie chce rodzić,
odpowiedź jest bardzo jasna i klarowana. A kto by się chciał rodzić w średniowieczu.
Pewnie moja matka gdyby wiedziała co będzie po komuniźmie w Polsce i wiele matek ,
bumów porodowych by wogóle nie było i polska by wymarła ku szczęściu nienarodzony.
Ale nie wiedziały, więc nie da się je oskarżyć o taką przykrą zbrodnie którą
nieświadomie zrobiły dzieciom swoim. Trzeba się zastanawić dlaczego oni nam to
zrobili, zgotowali mroczy okres polski, by wróciła najgorsza choroba na jaką
cierpiała ludzkość, ile nienawiści trzeba by takie coś komuś zrobić?

2. Data: 2013-09-17 08:54:36

Temat: Re: kwestia urodzin
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 19:03, glob pisze:
> Gdyby wam ktoś powiedział że możecie wybrać czas urodzin i miejsce , to po pewnym
czasie pytający by się zdumiał, dlaczego nikt prawie nie chce rodzić się w
średniowieczu .

Wszystko się rozbija o kwestię statusu społecznego. Nikt nie chcialby w
tamtych czasach być normalnym człowieczkiem, "normalny" czyli niewolnik
swojego jaśniepana. Natomiast wielu z tzw zwolenników prawicy chciałoby
się wtedy urodzić, ale oczywiście w rodzinie jaśniepańskiej, wtedy
dopiero mogliby sobie porządzić - "ja wam dam chamy wolność równość
braterstwo!".

3. Data: 2013-09-17 19:37:35

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogliby sobie porządzić - "ja wam dam chamy wolność równość braterstwo!".

Histori nie znasz. NIe pamiętam dokładnie kto z kim, ale w średniowieczu, ci
władcy, w Polsce to się wyżynali praktycznie na co dzień i bardzo okrutnymi
metodami.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2013-09-18 14:41:18

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-17 19:37, Stokrotka pisze:

> Histori nie znasz. NIe pamiętam dokładnie kto z kim, ale w
> średniowieczu, ci władcy, w Polsce to się wyżynali praktycznie na co
> dzień i bardzo okrutnymi metodami.

Czyli co chcesz przez to powiedzieć - Gdybyś miała wybierać to
wybrałabyś status chłopa pańszczyźnianego, bo rola władyki była zbyt
niebezpieczna? Historię znam dość dobrze, i nie tylko Polski, wniosek -
władykowie wyżynali się od zawsze i raczej nigdy nie przestaną się wyżynać.

5. Data: 2013-09-18 16:10:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nawet władcy nie byli bezpieczni bo kler rządził, jak odmówiłeś iść na krucjatę tu
już miałeś krucjatę pod bramą miasta, boś się watykanowi nie spodobał.

6. Data: 2013-09-18 21:37:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Nawet władcy nie byli bezpieczni bo kler rządził, jak odmówiłeś iść na
> krucjatę tu już miałeś krucjatę pod bramą miasta, boś się watykanowi nie
> spodobał.

Eeee tam... któryś z naszych książąt odmówił, bo w Palestynie dobrego piwa
nie mają. I nic mu za to nie zrobili.

--
????
???

7. Data: 2013-09-18 22:03:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo to polska była .

8. Data: 2013-09-19 23:14:47

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]

zrobili, zgotowali mroczy okres polski, by wróciła najgorsza choroba na jaką
cierpiała ludzkość, ile nienawiści trzeba by takie coś komuś zrobić?

Praktycznie dla każdego współczesnego człowieka dowolny okres minionych
czasów przepełniony jest plusami ujemnymi. Wyobraź sobie że rzuciło cię
tak gdzieś między średniowieczem a wynalezieniem elektryczności. Jesteś
sobie mieszczuchem, masz w domu stół, kredens łoże i krzesła. Myjesz
się w misce z podgrzaną wodą. Co wieczór (a długość wieczoru wyznacza
pora roku) dzień w dzień niemożebnie się nudzisz. Nie włączysz sobie
filmu, nie poszalejesz z tabletem. Jedyną Twoją rozrywką jest dorzucanie
do pieca kaflowego. Budzisz się rano jest zimno i wilgotno.

Natomiast jest pewna kategoria ludzi dla których życie w dawnych
warunkach było by na plus. Chodzi o jednostki "aspołeczne" w
dzisiejszych czasach. Przykładowo "W średniowieczu zaszył bym się w
lesie, nie znaleźli by mnie, mogli by mi skoczyć a ja w tym lesie dał
bym sobie radę. W dzisiejszych czasach, gdybym zaszył się w lesie dał
bym sobie radę, ale mnie znajdą dopierdolą vat do miodu od moich pszczół
i wsadzą do pierdla za nielegalne palenie ognisk i zbieranie chrustu".

Dębska

9. Data: 2013-09-19 23:26:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Debska
Huje wie co popiałaś chwastami, ale nie masz racji ponieważ mody i ludobójstwo na tle
religijnym było powszechne, w miejscach gdzie kler miał nikłe wpływy lub gdzie
oświecenie wchodziło mordy religijne spadały. Czyli tam gdzie nie było kleru żyło się
dość spokojnie, dla porównania weź Polskę i europę, która się wykrwawiała religijnie,
a u nas fanatyzm wyśmiewano i kwitła tolerancja.

10. Data: 2013-09-19 23:35:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 23:14:47 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> [...]
> bym sobie radę, ale mnie znajdą dopierdolą vat do miodu od moich pszczół
> i wsadzą do pierdla za nielegalne palenie ognisk i zbieranie chrustu".

Mogę wybrać czas i miejsce? - chciałabym urodzić się w roku... dokładnie
wtedy, kiedy sie urodziłam i tam, gdzie się urodziłam. Bowiem wierzę, że
tylko tym sposobem mogłabym powtórzyć swoje życie takim, jakie ono jest.
Bardzo żal mi ludzi, którzy istniejac tu i teraz szukają dla siebie innego
miejsca i innego czasu.

Mentalna dziewica
Prześladują nawet psy
Jest znalazłem ten artykuł