latamy latamy

151. Data: 2012-07-26 19:57:37

Temat: Re: latamy latamy
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 18:35, Qrczak pisze:

> Powiadam: spisek!!!

No ale dzięki spiskowi zostałaś reprezentantką sprawiedliwości społecznej.

Ewa

152. Data: 2012-07-26 20:35:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 21:57, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> No ale dzięki spiskowi zostałaś reprezentantką sprawiedliwości społecznej.

Krótko mówiąc: przesrane.

qr.a
--
uprzejmie proszę do jutrzejszego wieczora dużo nie ujadać, bo nie mam
czasu śledzić tego ujadactwa

153. Data: 2012-07-26 20:51:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> No ale dzięki spiskowi zostałaś reprezentantką sprawiedliwości społecznej.

E tam. Jest dzialaczka. W zarzadzie.

i.

154. Data: 2012-07-27 05:34:06

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:19, Paulinka pisze:

> A ja tak:
>
> 4- Eduś - z politowaniem o Edmundzie Wspaniałym - człowieku o stu
> nickach i jednej wciąż tej samej twarzy.
>
> Paulinka
>
> BTW ciekawą analizę, co autor miał na myśli, zaprezentowaliście wespół z
> kolegą Dębskim. Najciekawszy zaś jest ten żar, który pomimo długiej
> rozłąki wciąż nas rozpala i nie daje nam o sobie zapomnieć.
>
> Paulinka

No właśnie też nie bardzo wiem co jest grane.
Że ten żar nie rozpalił Przemysława do wyznania targających nim emocji,
które przecież tak logicznie jemu wyjaśniłem.
Przecież gdyby nawet miał jakąś chwilową zapaść i nim nie targały, to
tym bardziej stać by go było na odrobinkę szarmancji, która znacznie
mniej by kosztowała niż zawiła dyskusja, w którą wolał brnąć.
Myślę, że Przemysław D. to chyba wyjątkowo zimny drań i bardzo dobrze,
że tym politowaniem odwróciłaś biegun jego ewentualnej dalszej zazdrości.

155. Data: 2012-07-27 05:38:50

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 15:05, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> W tym toku rozumowania popełniasz błąd traktując warunek konieczny jako
> wystarczający, ponieważ istnieje mnóstwo innych przyczyn dla których ten
> wątek mógłby być dla mnie już dawno obojętny z zachowaniem stanu mojej
> zazdrości.
>
> Dębska

No to najwyraźniej jeszcze nie wiesz, że dla tego mnóstwa innych
przyczyn niejaki Ockham już dawno skutecznie położył kres redukując je w
zasadzie tylko do jednej, o której właśnie napisałem.

156. Data: 2012-07-27 09:31:58

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to najwyraźniej jeszcze nie wiesz, że dla tego mnóstwa innych przyczyn
> niejaki Ockham już dawno skutecznie położył kres redukując je w zasadzie
> tylko do jednej, o której właśnie napisałem.

Zauważam pewną prawidłowość u Ciebie od dwóch dni. Nie wiem może to
przypadek bo próbka mała .. ale do rzeczy. Od dwóch dni z samego rana
wchodzisz tu i piszesz coś, czego nijak nie da się obronić. W sumie zaczynam
mieć wyrzuty sumienia, że wczoraj doprowadziłem do sytuacji która zmusiła
Cię do tak pokrętnego tłumaczenia się z pochopnie napisanej rano tezy o mej
zazdrości. Wyrzuty biorą się z tego iż podejrzewam, że ten wysiłek umysłowy
który włożyłeś w konstrukcję owych wywodów mógł spowodować kiepski sen w
nocy. Twoja wypowiedź z dzisiejszego ranka wplatująca w to Ockhama zdaje się
to potwierdzać. Mam nadzieję że to tylko niewyspanie, aż boję się pomyśleć
że ów wysiłek spowodował jakieś większe uszkodzenia. Wiem - moja jest wina,
ale na prawdę nie mogłem przewidzieć, że przyjdzie Ci do głowy całkiem
poważnie bronić czegoś, czego nie mówiłeś poważnie. Czy w ramach przeprosin
przyjmiesz ode mnie banana ?

Dębska

157. Data: 2012-07-27 09:38:50

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-27 11:31, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> prawdę nie mogłem przewidzieć, że przyjdzie Ci do głowy całkiem poważnie
> bronić czegoś, czego nie mówiłeś poważnie. Czy w ramach przeprosin

Cienkie ;>

158. Data: 2012-07-27 09:46:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cienkie ;>

Dziękuję. Oczywiście obiorę i dostaniesz cienkie.

Dębska

159. Data: 2012-07-27 09:50:38

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-27 11:46, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dziękuję. Oczywiście obiorę i dostaniesz cienkie.
>
> Dębska

Dziękuję?
Chyba powinno być przepraszam?
Co to za obycie?
Czy może wolisz rozprawę na ten temat? ;>

160. Data: 2012-07-27 09:50:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-26 17:20, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-07-26 15:19, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> A propos żaru - wpadłaś na chwilę czy już masz posprzątane?

Jestem przelotem. Właśnie zgłębiam tajniki słowa kompromis.
Nie sądziłam nawet, że mój tż będzie tak żywo zainteresowany tematem
kolorystyki ścian i podłóg ;)

Paulinka

Czy wiedza obroni sie sama
wi_fi
nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.