latamy latamy

41. Data: 2012-07-25 05:49:22

Temat: Re: latamy latamy
Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-24 15:37, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Ed wylazło do ludzi i marudzi:

> Ekspert takiej klasy a nie najdroższą kiełbasę z biedronki spożywa?
>
> qr.a

Odnoszę wrażenie, że chciałabyś nieśmiało wrócić moją uwagę na swój
kompleks tańszej kiełbasy, zgadłem? ;>

42. Data: 2012-07-25 06:17:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odnoszę wrażenie, że chciałabyś nieśmiało wrócić moją uwagę na swój
> kompleks tańszej kiełbasy, zgadłem? ;>

Nie najdroższej.

qr.a nie najtańsza

43. Data: 2012-07-25 06:32:19

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-24 21:34, medea pisze:

> [...]
> samopas zostawić. ;)

> To chyba nie tak. Tak jak nie lubię naszego wszechobecnego narzekania i
> maruderstwa na nasz naród, tak niestety czasami muszę się przyłączyć.
> Najdziwniejsze tylko, jak to się dzieje, że wszystkim nam coś nie
> odpowiada, a równocześnie nikt nic nie może zmienić. ;)
> IMO to nie jest kwestia zniewolenia, tylko patrzenia wyłącznie na czubek
> własnego nosa, ewentualnie swojego obejścia. To jest nasza główna cecha
> narodowa, która nas niestety gubi na całej linii. Wszędobylska prywata -
> chyba że to przez nią właśnie jesteśmy zniewoleni.

Z tego co mi wiadomo, to Polacy słyną głownie z gościnności.
Chyba, że chodzi Ci o tych niestatystycznych? ;>

44. Data: 2012-07-25 06:35:15

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-24 21:40, Voyager pisze:

> Nie, jest ogromna różnica między zachodem a polską i to z ogromną
> niekorzyścią dla polaków, ten pozytywizm jest samooszustwem.

Bełtu bełtu?

45. Data: 2012-07-25 08:02:28

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 01:37, Ed <e...@i...pl> wrote:

> Przytoczone fakty z Twojego życia, o których sam tu napisałeś oraz Twoje
> wartości, do których próbuję się odwołać uważasz za atak?
> Nie zapominasz się trochę?
> To pewnie dlatego masz takie opory, żeby je określić i zdajesz sobie
> sprawę, prawdopodobnie choćby intuicyjnie, że te Twoje wartości, które
> boisz się tu wymienić w normalnym społeczeństwie, którym zdajesz się
> gardzić, kwalifikują Ciebie jako śmiecia? ;>

Koleś ty jesteś śmieciem twoje posty to skrajna patologia,
zachowanie to psychopatia, dno wynaturzonego buracza, który wyobraża
sobie że patologia ma wartość bo wartości nie rozpoznaje. Już kurewko
zdołałeś mnie kilka razy pomówić bo chciałbyś aby ktoś był nagi to
wtenczas czułbyś się dobrze i ja takich już spotkałem w realu, skrajna
patologia.

46. Data: 2012-07-25 08:31:18

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-25 10:02, Voyager pisze:

> [...]
> zdołałeś mnie kilka razy pomówić bo chciałbyś aby ktoś był nagi to
> wtenczas czułbyś się dobrze i ja takich już spotkałem w realu, skrajna

Kup sobie lepiej tego banana to wtenczas zrobisz dużo lepszy pożytek ze
swoich przeciwstawnych kciuków ;>

47. Data: 2012-07-25 08:33:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Z tego co mi wiadomo, to Polacy słyną głownie z gościnności.

Raczej z tego, że produkują najlepsze na świecie wędliny a sami wpierniczają
kiełbasę z biedronki ;)

Dębska

48. Data: 2012-07-25 08:38:11

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lip, 07:43, Ed <e...@i...pl> wrote:

> chyba nawet troszkę nieładnie, tą swoją Nibylandią i tak bardzo
> komplementujesz pierwszą lepszą osobę, która Ci odpowiedziała?
> Pozwolisz więc, że mimo wszystko szczęścia Ci pożyczę ;>

Wiec jednak Boski Leboski :)

Buzka :)*

49. Data: 2012-07-25 08:39:20

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-25 10:33, Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> Raczej z tego, że produkują najlepsze na świecie wędliny a sami
> wpierniczają kiełbasę z biedronki ;)
> Dębska

Ha! A więc słyszałeś już o nich?
To można chyba Ci już wyjawić, że sucha krakowska raczej niezbyt nadaje
się na grilla ;>

50. Data: 2012-07-25 08:46:16

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-25 10:38, Hanka pisze:

> Wiec jednak Boski Leboski :)
>
> Buzka :)*

Być może Tomasz już przywykł do swojej nieprzeciętnej inteligencji, ale
mnie Twoje komplementy i czułość wprawiają troszkę jednak w
zakłopotanie, więc gdybyś była tak uprzejma, to wystarczy Wspaniały ;)

Czy wiedza obroni sie sama
wi_fi
nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.