Re: ława ze szklanym blatem

Data: 2009-12-01 08:48:39
Temat: Re: ława ze szklanym blatem
Od: mamqa <m...@o...pl>

Mamut pisze:

> dzieci dopiero w drodze wiec jeszcze jakis czas nikt go nie bedzie
> brudził w ten sposob.
> Mysle nad szklaną ławą bo mam dosc blisko rtvkę w ktorej dolnej czesci
> stoi sprzet z wyswietlaczami ktorych teraz nie widze. Nawet jesli
> kupie stolik o wysokosci 40cm to czesc sprzetu jest zaslonieta i nie
> widac jej leżąc na łózku czy tez nisko siedząć.

O brudnym non stop blacie i metalowych, pięknie opalcowanych nogach od
stołu przy dzieciach widzę że już pisano ;)
Ja miałam stół, nie ławę, nic mi się nie uszczerbiło, nie stłukło, było
okej. Szwagierka miała ławę i też było okej do momentu aż (wtedy)
czteroletnia córka jakoś tak nie odstawiła kubka że blat się stłukł...
nie możemy dość jak to się stało, ale fakt jest faktem...
Ja swój stół sprzedałam, i do szkła nie chcę wracać... szwagierka też
już na szklane się nie zdecyduje...

mamqa