leczenie homoseksualizmu (crosspost)

101. Data: 2005-06-26 10:27:12

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:d9l0us$m9d$1@news.onet.pl...
> Grzegorz Z.:
>
> Katedra Psychologii na University of California to dla ciebie "niezbyt
> miarodane zrodlo"?
> Wow! :))

Nie dla mnie, tylko dla Symantec Security Center.

102. Data: 2005-06-26 12:37:03

Od: Pyro <p...@i...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

tommy di simone napisał(a):

> Dzieci nie są gotowe do współzycia. Ani fizycznie, ani psychicznie, ani
> prawnie

mozesz napisać co przez to rozumiesz. wzglednie rozwinąć.

Pyro

103. Data: 2005-06-26 13:05:38

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk wrote:

> Zgadzam sie w 100%.

dlaczegow wade? bo, ze jest to wrodzone (czy nie :) to inna bajka

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

104. Data: 2005-06-26 13:06:33

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyro napisał(a):

> mozesz napisać co przez to rozumiesz. wzglednie rozwinąć.

A co tu rozwijać ? Masz jakieś argumenty przeciw temu ?

105. Data: 2005-06-26 14:38:32

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> jaki to rodzaj geometrii? mam na myslli trojkat z dwoma katami
> rozwartymi

Nieanatomiczna?
;)

106. Data: 2005-06-26 16:03:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> Nie dla mnie, tylko dla Symantec Security Center.

Acha, czyli to z "przyczyn obiektywnych"...
glupka rzniesz. :))

No tak, glupki zawsze maja "pod gorke" - powinienes sie
juz chyba raczej przyzwyczaic, co nie? ;D

--
Czarek

107. Data: 2005-06-26 16:10:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> O metody leczenia. Ty mi je łaskawie wskazałeś

No wlasnie. :)

> okazało się że pierwsza z brzegu metoda jest do ...

No, wyraz sie: "...do ..." co?

BTW ciekawe, skad masz pewnosc, ze trafiles akurat na
"zrodlo wystarczajaco wiarygodne i miarodajne"?
Zastanawiajace. ;)

--
Czarek

108. Data: 2005-06-26 16:16:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> ... nie popierający poglądów wyznawanych przez katolików
> / lpr / opus dei / samoobronę rp (niepotrzebne skreślić)
> [...] rżną głupka

Zgadzam sie, ze wyjsc na glupka przy kims, kto zawodowo
celuje w publicznym robieniu z siebie glupka, to co najmniej
niefart. :)

--
Czarek

109. Data: 2005-06-26 17:11:54

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

> Nieanatomiczna?
> ;)

jak to zycie prostuje terie :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

110. Data: 2005-06-26 17:43:08

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzegorz Z.:
>
> Aaaaa! Czyli jednak nie chcesz nic wiecej?
> No tak, takie wlasnie odnioslem wrazenie. :)
> Dzieki. ;)

A są w naszym kraju dostępne jakieś miejsca gdzie można się zgłosić celem leczenia z
homoseksualizmu ?

Żeby nie trzeba było przy tym się modlić, zawierzać serca chrystusowi itp a po prostu
wyleczyć się z tej choroby tak jak np. z
zapalenia oskrzeli ?

Bo skoro homoseksualizm to taka choroba jak wszystkie inne, to chyba leczyć się z
niej też można normalnie, bez mamrotania zaklęć i
odprawiania jakichś obrzędów ?

plasawica..
Leczenie raka w Polsce czy w UE
bakterie w pochwie