leczenie homoseksualizmu (crosspost)

121. Data: 2005-06-27 08:04:53

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:

> Nikt się za pedałów ani lesbijki nie chce brać (bynajmniej nie ja). Chodzi
> tylko o to, że nie poprawnie uznaje się to za normalne ludzkie zachowanie,
> za normalną cechę gatunkową przypisaną człowiekowi. Homoseksualizm jest
> wbrew naturze ludzkiej i w brew jakiemukolwiek gatunkowi na tym świecie
> (często mówi się, że homoseksualizm występuje np. wśród szympansów - błąd -
> tam szympans dominujący zaznacza swoją pozycję poprzez GWAŁT na innych
> samcach).

no prosze, subkultura wiezienna, ja jednak czytalem, ze jest to
zaspokajnie popedu a nie dominacja a samce udaja sie w tym celu w
ustrone miejsce, intymnosc nie przekonuje mnie do dominacji w stadzie,
to jak z tymi mankutami? :) norma to ilosc, normlne jest wiec istnienie
populacji homo w granicach 3 do 8 procent jesli dobrze pamietam

> Podstawą życia na ziemi jest rozmnażanie się - dlatego jest samiec i samica,
> kobieta i mężczyzna.
> Tylko tak każdy gatunek ma możliwość rozmnażania się,
> przekazywania swojego kodu genetycznego i zapewniania ciągłości gatunkowej.
> A czyż nie taki jest sens istnienia życia w ogóle z punktu widzenia biologii
> i ewolucjonizmu?

z punktu widzenia natury, bologii i ewolucjonizmu to wlasciwie trzymasz
sie na tym padole wbrew wszelkim regulom

> Czy potępiam takich ludzi? Nie!

aplauz

--
careful with that axe Eugene!

122. Data: 2005-06-27 09:30:46

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaspokajnie popedu a nie dominacja a samce udaja sie w tym celu w
> ustrone miejsce, intymnosc nie przekonuje mnie do dominacji w stadzie,

Za mało filmów przyrodniczych oglądasz w telewizji - bardzo lubię, bo
ciekawych rzeczy się można dowiedzieć. Samiec nigdzie się udawał z kolegą,
dorwał go z nienacka - kilka sekund i po zawodach, ale wiesz - samice też
często gwałci - widać ten typ tak ma. To chyba najprostrza dla niego forma
zaznaczenia "kto tu rządzi" jak i rozładowania emocji. Więc nie jest homo,
co najwyżej biseksualistą.

Co ma być z mańkutami - nie odbiegają od normy z punktu widzenia biologii i
ewolucji, tak jak ludzie o innym kolorze skóry czy tylko włosów. Mogą
posiadać normalnie potomstwo i przekazywać swój kod genetyczny następnym
pokoleniom. Homoseksualiści z takiego punktu widzenia są skazani (a raczej
jego materiał genetyczny) na wymarcie. I nie mów mi o sztucznym
zapładnieniu, czy poświęceniu się w celu poczęcia dziecka (mowa tu o seksie
z osobą płci przeciwnej tak odpychającej przecież dla homoseksualisty w
sensie erotycznym) - bo to hipokryzja.

> z punktu widzenia natury, bologii i ewolucjonizmu to wlasciwie trzymasz
> sie na tym padole wbrew wszelkim regulom

Nie sądzę. Ale może mi to wytłumaczysz?

A propo leczenia homoseksualizmu - być może to kwestia umysłu, psychiki (być
może to ma jakiś sens). Zdarza się przecież homoseksualizm nabyty - np
chłopak o normalnych skłonnościach heteroseksualnych zostaje zgwałcowny
przez np.: pedofila, zmuszany do takiego seksu, albo tak "zarabia" dla kasy,
a po pewnym czasie zaczyna lgnąć do osobników płci przeciwnej. Albo dana
osoba próbuje w ten sposób sobie urozmaicić życie erotyczne i po wielu
latach udanego małżeństwa jako heteryk, staje się nagle bi- lub
homoseksualistą. To bardzo częste przypadki, o których można co jakiś czas
poczytać lub pooglądać w telewizji. Ale nie mnie się wypowiadać na ten
temat.

> aplauz

Wiesz, ja nie robię tego dla twojego aplauzu, ani żeby się komukolwiek
przypodobać. To nazywa się tolerancją, a poza tym, takie rzeczy wynosi się z
domu. Szkoda, że tego nie rozumiesz.

Pozdrawiam,
Akulka

123. Data: 2005-06-27 09:54:33

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzegorz Z.:
>
> Sa, sa, na pewno sa. ;)

Gdzie są ?

124. Data: 2005-06-27 09:57:52

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzegorz Z.:
>
> Hmmm... "zainteresowala" to chyba nieadekwatne do sytuacji
> okreslenie, nie sadzisz?

Wyrażanie zainteresowania kwestią gdzie w naszym kraju można leczyć się z
homoseksualizmu jest nieadekwatne... do czego ?

125. Data: 2005-06-27 10:04:48

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Z." <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> Wyrażanie zainteresowania kwestią gdzie w naszym kraju można leczyć się z
> homoseksualizmu jest nieadekwatne... do czego ?

Do twoich faktycznych intencji, mały kłamczuszku-tani prowokatorku.

Paff

126. Data: 2005-06-27 10:06:31

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:

> Za mało filmów przyrodniczych oglądasz w telewizji - bardzo lubię, bo

moze nie zauwazyles, ale ja nie zanegowalem zdarzen z twojego, wieksza
uwage skup na tresci nic kreowaniu innym repertuaru

> Co ma być z mańkutami - nie odbiegają od normy z punktu widzenia biologii i
> ewolucji, tak jak ludzie o innym kolorze skóry czy tylko włosów.

to zupelnie jak homo

> [...]
> pokoleniom. Homoseksualiści z takiego punktu widzenia są skazani (a raczej

i odrodzaja sie jak ten feniks z popiolow, normalnie czary, biologicznie
do rozrodu zdolni sa jak najbardziej

> Nie sądzę. Ale może mi to wytłumaczysz?

czlowiek zaczal decydowac sam za siebie

> homoseksualistą. To bardzo częste przypadki, o których można co jakiś czas
> poczytać lub pooglądać w telewizji. Ale nie mnie się wypowiadać na ten
> temat.

jak na razie mozna jedynie wytlumic poped, zmienic orientacji nie

> Wiesz, ja nie robię tego dla twojego aplauzu, ani żeby się komukolwiek
> przypodobać. To nazywa się tolerancją, a poza tym, takie rzeczy wynosi się z
> domu. Szkoda, że tego nie rozumiesz.

skomentowalem twoja potrzebe, napisz jeszcze, ze czarny moze chodzic z
twoimi dziecmi do jednej szkoly

--
careful with that axe Eugene!

127. Data: 2005-06-27 10:33:15

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze nie zauwazyles, ale ja nie zanegowalem zdarzen z twojego, wieksza
> uwage skup na tresci nic kreowaniu innym repertuaru

Ależ zauważyłAM, zanegowałeś - może przeczytaj siebie samego jeszcze raz.
Ale różne źródła mogą podawać inaczej, wiec nie neguję, że ty co innego
wyczytałeś. Ja miałam taką przewagę, że mogłam zobaczyć to prawie "na żywo"
w TV.

> to zupelnie jak homo

Z wyglądu zewnętrznego? Oczywiście. Ale nijak się to ma do tego, że ich
upodobania seksualne odbiegają znacząco od normu z punktu widzenia właśnie
biologii i ewolucji - bo głównym celem każdego gatunku na ziemi jest
PROKREACJA.

Homoseksualiści z takiego punktu widzenia są skazani (a raczej
> i odrodzaja sie jak ten feniks z popiolow, normalnie czary, biologicznie
> do rozrodu zdolni sa jak najbardziej

Do rozrodu są zdolni - ale swoich organów rozrodczych używają tylko i
wyłącznie do seksu- uwaga: kobieta+ kobieta-nie ma potomstwa;
mężczyzna+mężczyzna-nie ma potomstwa; Kobieta+mężczyzna - (przy
sprzyjających warunkach) potomstwo jest.
I jeszcze raz powtórzę: "I nie mów mi o sztucznym
> [...]
z osobą płci przeciwnej tak odpychającej przecież dla homoseksualisty w

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?

> jak na razie mozna jedynie wytlumic poped, zmienic orientacji nie

Słyszałam o różnych przypadkach - podomno w Ameryce takie eksperymenty
kończyły się sukcesem. Zapewne zależy to od bardzo wielu czynników - krok
pierwszy - zainteresowany musi tego chcieć, a przynajmniej mieć wolę
zaryzykowania. Alkoholika na siłę też nikt nie odduczy pić, a palacza
palenia. Orientacja seksualna nie jest nałogiem, ale być może działają tu
podobne mechanizmy. CIĄGLE sobie gdybam.

> skomentowalem twoja potrzebe, napisz jeszcze, ze czarny moze chodzic z
> twoimi dziecmi do jednej szkoly

Nie, po prostu wyraziłam swoje zdanie, by ktoś w kontekście moich wywodów
nie posądził mnie o homofobię. Wiem jacy homoseksualiści potrafią bycz czuli
na tym punkcie, a moim celem nie było zranienie nikogo. Taka prosta zasada
dobrego wychowania. Lepiej powiedzieć dwa zdania za dużo, niż o jedno za
mało.

Pozdrawiam,
Akulka

P.S.
Jeśli będę miała jakieś potrzeby na grupie, to wyraźnie dam o tym znać. Nie
wysilaj się na odgadywanie potrzeb adwersarzy, bo ci życia i nerwów nie
starczy.

128. Data: 2005-06-27 10:52:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> Gdzie są ?

Nooo... przeciez w naszym kraju? ;)

Konkretnie to nie wiem, przyznaje. :)

--
Czarek

129. Data: 2005-06-27 10:55:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Z.:
> Wyrażanie zainteresowania kwestią gdzie w naszym kraju można
> leczyć się z homoseksualizmu jest nieadekwatne... do czego ?

To twoje jak to szumnie nazywasz "zainteresowanie" jakies takie
dupowate niewasko...
Nie masz takiego wrazenia?
Bo ja to mam. :)

--
Czarek

130. Data: 2005-06-27 11:38:00

Od: "Miroslaw Mikolajczyk" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niemalże śmiertelna i zaraźliwa jak conajmniej ospa wietrzna. (dlatego
> geje i les mają siedzieć w domach, nie wychodzić, pewnie by tych
> "zdrowych" nie zarażać drogą kropelkową)
>
> Załóżmy że jestem homoseksualistą. Załóżmy że uznaję że jestem chory
> (wszak to podstawowy warunek by leczenie miało sens) i chcę się wyleczyć z
> mojej choroby.
>
> Jak właściwie wygląda leczenie? Jaka terapia? Jakie środki
> farmakologiczne? Czy są one dostępne w naszym kraju i czy znajdę opis
> działania owych środów w Pharmindex-ie '05 ?

Od czasu usuniecia homoseksualizm z rejestrow zespolow klinicznych dostep do
terapi jest utrudniony. No bo po co leczyc zdrowego? W efekcie osoby
homoseksualne szukajace pomocy w terapi re-orientacyjnej maja ogromne
problemy ze znalezieniem wlasciwych osrodkow. Wiaze sie to z koniecznoscia
przeciwstawieniasie nahaclnej prpagandzie "normalnosci", biologicznosci,
genetycznosci, naturalnosci homoseksualizmu. Nie jest latwo nie dac sie
zwiesc i uznac ze " nie urodzilem sie taki". Terapia jest drugotrwala i
trwa 2-3 lata. Wlasciwie prowadzona przynosi korzystne efekty w roznym
stopniu w zaleznosci od bardzowielu czynnikow. Niektorzy okreslaja siejako
"improved", inni jako " radical change". Kopot w tym ze coraz trudniej
homoseksualistom poddac sie terapii - przesladowania dotykaja w coraz
szerszym stopniu coraz wiecej osob, chcacych terapie dla homoseksualistow
prowadzic.

m.m

plasawica..
Leczenie raka w Polsce czy w UE