Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)

From: gazebo <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Date: Mon, 27 Jun 2005 10:04:53 +0200

Akulka wrote:

> Nikt się za pedałów ani lesbijki nie chce brać (bynajmniej nie ja). Chodzi
> tylko o to, że nie poprawnie uznaje się to za normalne ludzkie zachowanie,
> za normalną cechę gatunkową przypisaną człowiekowi. Homoseksualizm jest
> wbrew naturze ludzkiej i w brew jakiemukolwiek gatunkowi na tym świecie
> (często mówi się, że homoseksualizm występuje np. wśród szympansów - błąd -
> tam szympans dominujący zaznacza swoją pozycję poprzez GWAŁT na innych
> samcach).

no prosze, subkultura wiezienna, ja jednak czytalem, ze jest to
zaspokajnie popedu a nie dominacja a samce udaja sie w tym celu w
ustrone miejsce, intymnosc nie przekonuje mnie do dominacji w stadzie,
to jak z tymi mankutami? :) norma to ilosc, normlne jest wiec istnienie
populacji homo w granicach 3 do 8 procent jesli dobrze pamietam

> Podstawą życia na ziemi jest rozmnażanie się - dlatego jest samiec i samica,
> kobieta i mężczyzna.
> Tylko tak każdy gatunek ma możliwość rozmnażania się,
> przekazywania swojego kodu genetycznego i zapewniania ciągłości gatunkowej.
> A czyż nie taki jest sens istnienia życia w ogóle z punktu widzenia biologii
> i ewolucjonizmu?

z punktu widzenia natury, bologii i ewolucjonizmu to wlasciwie trzymasz
sie na tym padole wbrew wszelkim regulom

> Czy potępiam takich ludzi? Nie!

aplauz

--
careful with that axe Eugene!