Terapia wzroku pana Artura Smutko

61. Data: 2003-07-18 17:53:13

Temat: Re: leczenie wzroku (Re: Terapia wzroku pana Artura Smutko)
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jul 2003 19:12:42 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>nikoniecznie na dalszy rozwoj krotkowzrocznosci, ale na zwiekszenie sie wady
>poprzez lekkie uniesienie siatkowki ( z roznych powodow pourazowych ).

Czy bedac na badaniach u okulisty powinnam wspomniec o tym, ze mialam
wypadek?

>Tak, zdarza sie, aczkolwiek nie jest to czeste.

Tzn. na takich po wypadku z glowa w roli glownej bedzie mial problem
ze wzrokiem 1/100? 1/1000? Naprawde nie prosze o szczegoly tylko tak
mniej wiecej, na ile jest to prawdopodobne ze ktos po wypadku itd. ;)

>To jest wlasnie maly met w ciele szklistym.

Czyli normalne?

>Oczywiscie Sabino, kazdy okulista ogladajac dno oka nie powinien przegapic
>odklejenia siatkowki.

Ok, dzieki :) Dla Ciebie to oczywiste ale ja nie mam pojecia co widzi
okulista ogladajac oko od srodka :)

--
Pozdrawiam, Sabina

62. Data: 2003-07-18 21:41:10

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy bedac na badaniach u okulisty powinnam wspomniec o tym, ze mialam
> wypadek?

Oczywiscie

> Tzn. na takich po wypadku z glowa w roli glownej bedzie mial problem
> ze wzrokiem 1/100? 1/1000? Naprawde nie prosze o szczegoly tylko tak
> mniej wiecej, na ile jest to prawdopodobne ze ktos po wypadku itd. ;)

Nie znam dokladnej statystyki - 1/ 1000 - 1/10 000?

> Czyli normalne?

U krotkowzrocznych tak. Jesli bedzie bardzo upierdliwy, mozesz poprosic
okuliste o krople Vitreolent.

> Pozdrawiam, Sabina

pozdr
casus

63. Data: 2003-07-19 13:19:32

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jul 2003 23:41:10 +0200, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>Nie znam dokladnej statystyki - 1/ 1000 - 1/10 000?

Ok, wystarczy, dzieki :)

--
Pozdrawiam, Sabina

64. Data: 2003-07-19 21:15:58

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka <s...@w...pl> wrote in message news:bf8htt.3vvdt6l.1@sa.re...
> [...]

Ci

> Wiesz ze nie kojarzylam tych faktow ale jest to mozliwe... Wlasnie
> mniej wiecej w tamtym czasie zauwazylam ze jakbym troche gorzej
> widziala... Czy cos z tego dla mnie obecnie wynika? Czy to ze powodem
> bylby wypadek moze wplynac na dalszy rozwoj krotkowzrocznosci?

Odpowiedzial Ci juz casus fachowo.
Wyjasnie tylko, ze zastanawialem sie, czy Twoja mala wada nie ma etiologii
urazowej.

> Wlasnie mi sie przypomnial kolega, ktory mial wypadek i wstrzas mozgu
> i niedlugo po tym zaczal nosic okulary. Czy to jest czesta zaleznosc?

Nie mialem na mysli wstrzasnienia mozgu jako przyczyne pogorszenia widzenia,
tylko uraz jako taki.

> No i jest cos takiego co mnie czasami lekko wkurza - widze czarna
> plamke a jak chce na nia skierowac wzrok to ucieka.
No, met w szklistce.
Mi tez opis pasuje.

--
Robert

czy trzeba farmakologicznie obnizac cholesterol?
Okulary
Zespół Arnolda Chiariego
Skutki uboczne picia wody mineralnej...
Do Casusa i innych " ocznych ": niedowidzenie