Re: lego duplo - płyta

From: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: lego duplo - płyta
Date: Tue, 12 Dec 2006 22:03:33 +0100

Użytkownik "Dorjanka" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
news:1165929467.512190.267280@79g2000cws.googlegroup
s.com...

Płyta będzie pasować o ile będziesz przypinać standardowe klocki.
Jeśli dziecko będzie chciało przypiąć cokolwiek co ma przypięcie
'jednooczkowe', tzn. na duzej DUPLOwej płycie trzymałoby się jednego
'oczka' to może o tym zapomnieć.

Ha, piszesz dla mnie same nowości, jakoś nie przywiązywałam nigdy wagi do
tych oczek ;)

DUPLO ma też nieco wyższe 'oczka'
niż LEGO co wpływa znacznie na zwiększenie przyczepności. Poza tym
płyta DUPLO jest sztywniejsza od tych dla LEGO, co nie jest bez
znaczenia.

Tak, to ważne - zwłaszcza w przypadku duplo-konstruktora debiutanta :) nie
chciałabym zawodu w jego oczach, kiedy się coś zawali.

Jeśli się zdecydujesz na płytę DUPLO, do czego serdecznie
przekonuję, to wybierz ją w kolorze zielonym lub czerwonym, a nie
szarym. Do 30 zł spokojnie można dostać takie na Allegro, również
trójwymiarowe.

Myślę, że po takich rekomendacjach nie mogę zrobić nic innego, niż tylko
posłuchać bardziej doświadczonych.
Dzięki serdeczne.

pozdrawiam
Dorjanka z doświadczeniem kilkunastokilogramowego stosu DUPLO/LEGO w
ciągłym użytku.

--
Pozdrawiam, Kasia.

Mateusz 25.02.2004