lekarz=złodziej, złodziej=lekarz

21. Data: 2006-09-11 19:35:02

Temat: Re: lekarz=złodziej, złodziej=lekarz
Od: Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi napisał(a):

> Użytkownik "Adam" <a...@p...TNIJ.onet.pl> napisał ...

> Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, że obrażasz w ten sposób
> bardzo wielu ludzi. Podobnie jak niejaki "Pacjent", ale to akurat
> żadne tłumaczenie.

W sensie? Skoro mamy państwo sprawiedliwe społecznie/socjalne to wlasnie
na tym polega - ci co pracują płacą za tych którzy nie pracują. Chyba
jasne proste i logiczne, nieprawdaż?

Adam

22. Data: 2006-09-11 19:42:52

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...TNIJ.onet.pl> napisał ...

> W sensie?

W sensie - nazwanie rencistów obibokami jest obraźliwe
dla bardzo wielu z nich.

Mała Mi

23. Data: 2006-09-12 12:54:58

Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"prawdziwa cnota krytyk się nie boi..."
wiesz, kto jest chory raczej się nie obrazi, a najwiecej krzyczą
renciści zdrowi jak ryby. Właśnie tacy okradają tych co
pracują....

24. Data: 2006-09-12 13:36:35

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Potapiński" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:1158065698.818316.223330@b28g2000cwb.googlegrou
ps.com...
>"prawdziwa cnota krytyk się nie boi..."
>wiesz, kto jest chory raczej się nie obrazi, a najwiecej krzyczą
>renciści zdrowi jak ryby. Właśnie tacy okradają tych co
>pracują....

Obrażanie nie ma nic wspólnego z krytyką! Tak jak wypisywanie haseł jak
w tytule z odwagą.

25. Data: 2006-09-12 13:44:32

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pacjent" <p...@c...nie.lekarze> napisał w wiadomości
| lekarz = wykształcony złodziej (w Polsce-NA PEWNO!)
| Takie jest moje zdanie i NIC i NIGDY już
| w moim życiu tego nie zmieni. Po spędzeniu
| (łącznie) kilu miesięcy w szpitalach i u lekarzy.
| Zasada jest jedna - jak nie posmarujesz, to nie
| pojedziesz. Jak jesteś biedny, to cierp i zdychaj!

Dlatego jestem za zniesieniem przymusowych zusów srusów.
Wprowadzic prywatne kasy chorych. Jak ktos nie chce to niech sie nie
ubezpiecza.
Wtedy łapówki zamienia sie na opłaty wg cennika. I bedzie grac. I lekarz
zadowolony bedzie bo godziwie zarobi. I pacjent tez bo zadowolony lekarz
lepiej sie nim zajmie (teoretycznie). I pieniadze wplacane beda mnożone a
nie marnotrawione w czarnej dziurze budzetu polskiej panstwowej sluzby
zdrowia.

Tylko panstwo nie bedzie zdowolone bo mu znaczny podatek odpadnie. I z czego
wykarmi rzesze durnych urzedników?

Vx

26. Data: 2006-09-12 18:25:56

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Potapiński napisał(a):
> "prawdziwa cnota krytyk się nie boi..."
> wiesz, kto jest chory raczej się nie obrazi, a najwiecej krzyczą
> renciści zdrowi jak ryby. Właśnie tacy okradają tych co
> pracują....

Przecież rencista czy emeryt dostaje tyle co sobie sam wypracował.
Z tego co widzę, to Ty chyba będziesz kiedyś pasożytem okradającym tych
co pracują na swoje emerytury czy renty.

--
Kaja

27. Data: 2006-09-12 20:20:33

Od: Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi napisał(a):

> Użytkownik "Adam" <a...@p...TNIJ.onet.pl> napisał ...

> W sensie - nazwanie rencistów obibokami jest obraźliwe
> dla bardzo wielu z nich.

Tak, troche zgeneralizowałem, przepraszam, ale widziałem już sporo
'rencistów' a i trochę prawdziwych rencistów też... ale żeby aż 'bardzo
wielu' - to raczej chyba napewno nie.

Adam

28. Data: 2006-09-12 20:22:30

Od: Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

12xcv napisał(a):

> kto mialby mu placic ?

UKŁAD :)

bp, mspanc

Adam

29. Data: 2006-09-12 20:36:34

Od: "Piotr Potapiński" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):

> [...]
> Z tego co widzę, to Ty chyba będziesz kiedyś pasożytem okradającym tych
> co pracują na swoje emerytury czy renty.

1. Emerytura i renta to zupełnie różne rzeczy - emeryt dostaje
pieniądze, które teoretycznie odłożył ze swoich pensji przez lata
pracy. System ZUSowski jest de facto martwy, stąd niekiedy absurdanie
niskie emerytury.
2. Rencista to człowiek, teoretycznie, chory. W praktyce znaczna
część rencistów to ludzie, którzy mało, czy też nic nie
pracowali. Do tego nie są zainteresowni podjęciem jakiejkolwiek
pracy...

Chory jest system, który pozwala na takie przekręty. Co gorsza
wyłudzanie rent jest społecznie pochwalane...

30. Data: 2006-09-12 21:11:46

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wiesz, kto jest chory raczej się nie obrazi, a najwiecej krzyczą
>renciści zdrowi jak ryby. Właśnie tacy okradają tych co

A kto był tym orzecznikiem, który wydał takie orzeczenie, że ten zdrowy jak
ryba rentę dostaje?;-)
Są dwie mozliwości;- złodziej, albo dyletant. Która właściwa;- nie wiemy.
Wiemy tylko z pewnością, że był to lekarz;-)

P47 (kałach)

problem z przegrodą nosowa
hormny tarczycy a leki antydepresyjne - pomocy!!
Depresja - pomocy jak zaczac sie leczyc
Gdzie w Waw wkładki ortopedyczne
wysokie OB-130 !!!!