[lekko OT] Gdzie w sieci ladne talerze ? :)

31. Data: 2007-12-14 11:01:17

Temat: Re: Gdzie w sieci ladne talerze ? :)
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez od 2 lat szukam zastawy (musi byc okragla i kremowa, tez bez
> kolorowych ozdóbek, ale chetnie z jakims "czyms" typu nieskomplikowany
> wypukly wzorek), jak na razie uzywam piaskowego Boleslawca.
>
> :-) Monika

takiej porcelany trzeba szukać pod hasłem "Bone China", "porcelana kostna"
na pewno ma coś takiego w ofercie Porcelana Książ i Porcelana Chodzież

Pozdrawiam

Monika

32. Data: 2007-12-14 11:58:24

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

"MONI|<A" <moni| <...@p...wp.pl> napisał:
> takiej porcelany trzeba szukać pod hasłem "Bone China", "porcelana kostna"
> na pewno ma coś takiego w ofercie Porcelana Książ i Porcelana Chodzież

A ja mam takie pytanie - mam serwis, do ktorego chcialabym dokupic
talerze. Ktora fabryka ma ozdobne 'B' jako znak firmowy?

Pozdrowienia,
Lila

33. Data: 2007-12-14 12:45:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> tzn? możesz o tej wadze coś więcej napisać

Po prostu talerzyk adekwatny wielkością więcej waży. I to o tyle więcej,
że jesteś to w stanie wyczuć "na rękę".

> tak to było może w czasach PRL'u, w tej chwili co zamawiasz to dostajesz,
> tylko trzeba się określić co chcesz.

Jasne, ale cena I gatunku jest przynajmniej dwa razy wyższa od tej
zwykle spotykanej w sklepach.

Pozdrawiam
Ewa

34. Data: 2007-12-14 14:15:51

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam takie pytanie - mam serwis, do ktorego chcialabym dokupic
> talerze. Ktora fabryka ma ozdobne 'B' jako znak firmowy?
>
> Pozdrowienia,
> Lila

np. Porcelana Bogucice, na allegro znajdziesz zdjęcia wyrobów i tej
sygnatury

Pozdrawiam

Monika

35. Data: 2007-12-14 15:42:16

Temat: Re: [lekko OT] Gdzie w sieci ladne talerze ? :)
Od: topek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> firma Dajar tudzież Dajar Selective Shops
>
> parę ciekawych całkiem prostych serii ma też Porcelana Chodzież
Nie moge znalezc ich strony na googlach. :-/

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->

36. Data: 2007-12-14 17:50:50

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

topek pisze:

> Nie moge znalezc ich strony na googlach. :-/

Naprawdę?
http://www.porcelana.com.pl/
pozdr. Jerzy

37. Data: 2007-12-14 19:20:17

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"topek" wrote in message news:4762a493$1@news.home.net.pl...

> Nie moge znalezc ich strony na googlach. :-/

http://www.porcelana.com.pl/porcel/show.php?lang=pl&
mod=9
:))) pzdr.,
bułka paryska

38. Data: 2007-12-14 20:24:07

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości
> A ja mam takie pytanie - mam serwis, do ktorego chcialabym dokupic
> talerze. Ktora fabryka ma ozdobne 'B' jako znak firmowy?
> Pozdrowienia,
> Lila

Np. Bolesławiec?
http://www.polishpottery-store.com/index.php?languag
e=pl

--
Nika
Pisz tutaj

39. Data: 2007-12-14 20:57:07

Od: topek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> Naprawdę?
> http://www.porcelana.com.pl/
> pozdr. Jerzy
Zle zacytowalem. Chodzilo mi o firme Dajar.

40. Data: 2007-12-14 21:02:34

Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> takiej porcelany trzeba szukać pod hasłem "Bone China", "porcelana kostna"
> na pewno ma coś takiego w ofercie Porcelana Książ i Porcelana Chodzież

Medea twierdzi, ze Villa Italia nie jest zmywarkoodporna, a eMonika ze
Villa Italia nawet nie jest porcelana, ale nikt mi nie odpowiedzial na
temat Gerlacha.

Tutaj stoi, ze Gerlach to wlasnie "Bone China", ale nie wiem, jak z ta
zmywarka:
http://www.sztucce.pl/porcelana-gerlach,721.html

Czy ktos mi pomoze?
--