lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne

11. Data: 2010-06-19 20:10:51

Temat: Re: lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jun 2010 21:48:52 +0200, STranger napisał(a):

> No a spróbuj crunchy peanut butter na gorącym pszennym toście i z
> dodatkiem dżemu :) Najlepiej na śniadanie.

Może spróbuję, ale strasznie mi się toto lepi do zębów, nie cierpię czegoś
takiego...

12. Data: 2010-06-19 20:11:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jun 2010 22:01:26 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Pytał o pszyswajalne, nie o w pełni odżywcze,
> czy w pełni pokrywające zapotszebowanie organizmu.

No ale to chyba oczywiste, że chodziło mu o odżywianie, a nie zaklejenie
się :-)

13. Data: 2010-06-19 20:27:11

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-19 22:10, Ikselka pisze:

> Może spróbuję, ale strasznie mi się toto lepi do zębów, nie cierpię czegoś
> takiego...

Ależ nie lepi się, w każdym razie ja nie zauważyłem.
A nawet jeśli to zawsze może łyknąć kawy. Faktem jest, że masło
orzechowe jest produktem bardzo zdrowym (oczywiście nie w nadmiarze bo
kalorie swoje ma):
http://peanut-butter.org/peanut-butter/Peanut+Butter
+Nutrition+Facts

A jeśli chodzi o inne zdrowe i łatwo przyswajalne super produkty
żywnościowe to warto wspomnieć o ryżu, bananach i owocach awokado.
Na samym gotowanym ryżu można by praktycznie w zdrowiu wiele miesięcy
przeżyć, dlatego to też jedzenie "do bunkra" ;)

--
STranger

14. Data: 2010-06-19 21:17:24

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dr nauk boskich" <c...@c...cc> napisał w wiadomości
> witam, chciałbym zapytać jaki rodzaj pożywienia jest w największym
> stopniu przyswajalny przez organizm? innymi słowy co jeść aby jak
> najrzadziej się wypróżniać, i nie być głodnym. jadę niedługo na dość
> długą wycieczkę i chciałbym po prostu jak najrzadziej korzystać z toalety...

Izolat białka serwatki, (np. polski Extensor) do nabycia w sklepach kulturystycznych,
rozrabia się wodą, mlekiem bądź sokiem, 379 kcal/100g, cena ok. 109.- PLN/kg.
Praktycznie spełnia funkcję diety bezresztkowej. Jest wykorzystywany do humanizacji
mleka w proszku dla niemowląt.
www.extensor.pl

Nie jestem powiązany z firmą Extensor.
Pozdrowienia!
Tadeusz

15. Data: 2010-06-19 22:55:05

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-19 21:29, STranger pisze:

> Toteż je się je powoli, a nie kołpygami.

Z chlebem czy łyżką? ;-)

--
animka

16. Data: 2010-06-20 07:33:36

Od: =radek= <t...@s...mail> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Jun 2010 23:17:24 +0200, Tadeusz Jerzy Korsak wrote:

> Izolat białka serwatki, (...) do nabycia w sklepach
> kulturystycznych, rozrabia się wodą, mlekiem bądź sokiem, [bla, bla]

Jasne, a jak autor ma np. nietolernacje laktozy, czy bialkamleka to po tym
wynalazku bedzie smrodzil lepiej od diesla w autobusie, tudziez bedzie
musial korzystac z kibelka czesciej, niz kierowca zmienia biegi.
Genialna rada.

17. Data: 2010-06-20 07:39:03

Od: =radek= <t...@s...mail> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Jun 2010 15:20:25 +0200, dr nauk boskich wrote:

> [...]
> najrzadziej się wypróżniać, i nie być głodnym. jadę niedługo na dość
> długą wycieczkę i chciałbym po prostu jak najrzadziej korzystać z

Chyba najrozsadniej bedzie, mimo wszystko, jak zostaniesz przy tych
produktach, ktore zjadasz na codzien. Przyzwyczajony organizm bedzie
przewidywalny i nie bedzie robil sensacji. Przy gwaltownej zmianie diety i
wycieczkowym stresie, reakcja moze byc rozna, a skutki czasami zupelnie
przeciwne do oczekiwanych.

pzdr
radek

18. Data: 2010-06-20 15:05:12

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=radek=" <t...@s...mail> napisał w wiadomości

> [...]
> musial korzystac z kibelka czesciej, niz kierowca zmienia biegi. Genialna rada.

Wiem że wiesz wszystko najlepiej, ale zwracam Ci uwagę że izolat białka serwatki nie
zawiera cukru mlecznego - laktozy oraz białek mleka: kazeiny, albuminy i globuliny!
Dlatego jest tak łatwo przyswajalny i jest wykorzystywany w medycynie.
Warto wiedzieć o czym się pisze.

Tadeusz

19. Data: 2010-06-20 15:13:24

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Cze, 15:20, dr nauk boskich <c...@c...cc> wrote:
>. jadę niedługo na dość
> długą wycieczkę i chciałbym po prostu jak najrzadziej korzystać z toalety...

Sposobem na niekorzystanie z toalety była dla mnie onegdaj wycieczka
do Rosji radzieckiej: po obejrzeniu kilku przybytków odechciało mi się
zupełnie aż do powrotu do domu :-(
Skutkiem czego po 10 dniach hasania w higienie nabawiłam się totalnego
zaparcia, które przerwać mogły tylko końskie dawki soli magnezowej.
Potem zapukały hemoroidy.
O co Ci chodzi? Wreszcie każdy 'musi na stronę' i bez względu na to
czy jesz czy nie - musisz wydalić produkty przemiany materii.
Jedź na tę wycieczkę, odżywiaj się normalnie i wypróżniaj takoż.
Będziesz zdrowy.

pzdr

mal

20. Data: 2010-06-20 18:55:59

Od: =radek= <t...@s...mail> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jun 2010 17:05:12 +0200, Tadeusz Jerzy Korsak wrote:

> [...]
> kazeiny, albuminy i globuliny! Dlatego jest tak łatwo przyswajalny i
> jest wykorzystywany w medycynie. Warto wiedzieć o czym się pisze.

Chciałbym poznać ową technologię pozwalająca w 100% wyeliminować laktozę i
białka mleka z serwatki...
Tak czy siak, bezsensowne jedzenie izolatu białka z serwatki to mało
rozsądna porada. W przypadku zdrowej osoby to jest jedynie suplement
uzupełniający niedobór białka, którego wcale tak dużo nie potrzebujemy (no
chyba że to wyjazd kulturystów, albo w głębokim poważaniu mamy własne
nerki).

Brak przyjemności seksualnej po długim okresie onanizmu.
Ogrzewanie podlogowe a zdrowie
Totalne olewanie pacjentów w Polsce
mam angine, czy muszę odmawiać słodkosci?
Komarzyce i choroby