lepsze niz kakałoooo

1. Data: 2000-01-10 20:39:47

Temat: lepsze niz kakałoooo
Od: "kula" <q...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozpuscic w 0,5l goracego mleka 1/2 tabliczki gorzkiej czekolady!!!!!!

1. Data: 2000-01-10 21:01:02

Temat: Re: lepsze niz kakałoooo
Od: "Marek W." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kula napisał(a) w wiadomości: <85dfk3$t70$1@sunflower.man.poznan.pl>...
>rozpuscic w 0,5l goracego mleka 1/2 tabliczki gorzkiej czekolady!!!!!!

I dodac do tego odrobine likieru czekoladowego oraz jakas pianke na wierzch

Marek

1. Data: 2000-01-10 21:10:26

Od: "kula" <q...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to by chyba zastapiło nawet piwo :)

Marek W. napisał(a) w wiadomości: <85dh0k$k74$1@helios.man.lublin.pl>...

1. Data: 2000-01-11 00:17:56

Temat: Re: lepsze niz kaka3oooo
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys u Wedla mozna bylo taka pitna czekolada sie uraczyc, z bita
smietana na wierzchu. Czy jeszcze ciagle jest tam kawiarenka z czekolada?
Magdalena

1. Data: 2000-01-11 08:00:21

Temat: Odp: lepsze niz kaka3oooo
Od: "blondynka" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jejku... Czytam to rano z pustym zoladkiem:( Mniaaaammmm! Nie macie
sumienia?!

Magda

PS. Wedel funkcjonuje, czekolada jest, aczkolwiek juz nie tak dobra jak
kiedys...

1. Data: 2000-01-11 09:31:21

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote:
> Kiedys u Wedla mozna bylo taka pitna czekolada sie uraczyc, z bita
> smietana na wierzchu. Czy jeszcze ciagle jest tam kawiarenka z czekolada?
Jeszcze ze 3 lata temu była. Pyszności. Podawano do niej wafelki wedlowskie,
oczywiście w czekoladzie. Hmmm, nie wiem, jak to się stało, że nie zajrzałam
tam przy okazji ostatniej wizyty w Warszawie - szkoda.

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-01-11 10:31:26

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jeszcze ciagle jest tam kawiarenka z czekolada?
> Jeszcze ze 3 lata temu była.

Jest do dzisiaj. Ulka

Jajo na miekko
Naprawa piekarnika gazowego (warszawa)